Pitää tähän varmaan vaihtaa paremmat levyt ja jousetkin, mutta ei ne siltikään pidä tuon koneen tehoja, niin kaikki keinot pitää koittaa.
Aika tarkkaan oon kattonu että mikään ei pidä kytkintä päällä, tässä on kytkin vaihteiston päässä, niin se pyörii paljon enemmän polkasun aikana mitä samurain kytkin, niin vaatii paremman kytkimen. Niinku kirjotin aikasemmin, niin tilaan tähän kyllä parempaa levyä ja jousta, mutta pitäs se nyt käyntiin saada tuollakin ilman ongelmia, varsinki kun vaikuttaa niin pahasti siltä että öljy tekee sen. Samuraissa ei taida öljyä paljoa kytkimeen mennä.
Siinä salamoidessa sitten tein tuollasen patentin, jonka luulis pienentävän kytkimen öljymäärää ainakin puolella.
Palasia.
Tuon tekeminen kyllä oli mukavaa, just sopivasti haastetta, vaikutti alussa mahottomalta, mutta nyt se on sellanen niinku se ois ollu vakionakin tuossa.
kiinnike kohta on järeä että tuo ei resonois.
Kiinnityspaikat näkyy tuosta.
Kytkin heittää öljyt tuonne öljypumppujen päälle ja turbon öljypaluuki taitaa toimia nyt paremmin.