Derbi goes 110cc Parmakit|virallisesti loppu

vizu
Pyörä:
Suzuki PV & Tunturi Hopper
Paikkakunta:
Helsinki/Tapanila
Liittynyt:
2.8.2011 17:55
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. osaa tilattu, kassu:)

ViestiKirjoittanut vizu » 15.5.2012 22:26

Gogge kirjoitti:Tässä on kato kuutioita vähän enemmän. Tässä muistaakseni vl6 läppäventtiilinä. Ja en oikeen usko että rajottais

No onhan tossa vähemmän kuutioita ku piikkisessä ja silti vaikka ois mikä vl6 läppäventtiili on se silti helvetin pieni ja rajottava jollekin 34mm dellulle esim. 125 Kawasaki kx:ä on 38mm kaasari ja läpät ainaki puolta isommat, mutta kai se sit pelaa. :roll:
mikkets
Pyörä:
Ktm exc 300 -08, Suzuki RM 250 -97, Honda cr 250 -97
Paikkakunta:
Kempele
Liittynyt:
23.8.2009 12:50
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. osaa tilattu, kassu:)

ViestiKirjoittanut mikkets » 15.5.2012 22:39

Kunhan nyt vaan vinkkaan http://www.motoracingshop.com/product_info.php?cPath=376_379_3710&products_id=3804 :roll: Tulee kyllä varmaan vähä myöhään
http://www.motot.net/galleria/ajoneuvo18738/ Suzuki rm 250 rakentelua
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. osaa tilattu, kassu:)

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 16.5.2012 0:02

Kaasarihan on flätti luistinen:) ei muuten oo ihan kauhee hinta noil vforceilla, pitääpä kattoo jos vaikka jopa tilais 8)

Njuu vaikka toi vl6 vähä rajottaski nii eipä se nyt niin paljo et virtaaminen jäis todellakaan liian pieneks...
Vääntää sitte vaikka läppärajottajii viel vähä enemmän.

Sille kuka ihmetteli et miks noin iso kaasari nii ota huomioo että esim männän koko (55mm) on saman kokonen ku vaikka kisakotkan, tai oikeastaa jopa 0,80mm isompi nii vaatiiha se pintala aika ison kaasarin jo jos haluaa kaiken tehon irti:) muistaakseen jossain fanticin 50cc mopossa on vakiona 24 tai 26 kaasari..

Tuollane MVT:nenki läppärunko&läpät näyttäis ihan hyvältä. Aika paljon viel halvempikii ku vforcet ;)

Kuva

Mmmhhhmmmmhhm ois niin häijyä, vaikka tuo onki kuiva tsydeemi nii silti nostais tehoja 30-60% ja ois melkein puolet halvempi ku esim gearpartsis myytävänä oleva piranha kitti. Missäs tollasen pullon täyttö onnistuis suomessa? :seko:
https://www.scooter-attack.com/shop/#!/en/High-End-Racing-Parts/Nitrous-Oxide/NX60000-Nitrous-Express-Incognito-Kit.html Kuva
Präääm pärpärpärpär
jkoljo Moderaattori
Pyörä:
Peugeot TKR LC 70cc HighEnd - with NOS, Husqvarna CR125
Paikkakunta:
Tampere
Liittynyt:
9.2.2008 20:02
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. Nitrous kit;)?

ViestiKirjoittanut jkoljo » 16.5.2012 7:41

Täyttö onnistuu ainakin Tampereella, yhdessä viritysliikkeessä. Kannattaa ensin tutustua siihen, miten kuiva ja märkäjärjestelmä toimivat, ennen kuin teet päätöksen laittaa sellaisen mopoon. Onnea kuivasysteemin säätämiseen..
Team JSR | High-End Peugeot | Viilattu | 20,85 hp dynossa | Got NOS? | NOS testailua osa 2
Betaversio
Pyörä:
Tunturimopedi
Paikkakunta:
Somero
Liittynyt:
21.9.2006 9:56
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. Nitrous kit;)?

ViestiKirjoittanut Betaversio » 16.5.2012 10:05

No äkkiähän tuollasen venttiilin virtauspinta-alan laskee. Ja ihan vinkkinä, jos pienin kohta ei ole kaasarissa, se on läppäventtiilissä ja silloin kaasarin isontamisella ei oo juuri mitään vaikutusta. Jos sulla on 6kpl 15mm leveitä reikiä, ja läpän nosto on 8mm, sulla on virtauspinta-alaa 6 * 15 * 8 = 720mm^2. Eli jotain 29-30mm kaasarin ala. En muista VL6:n mittoja, mutta tuollain se on aika helppo laskea. Ite laittaisin 34mm kaasarille venttiilin jossa on virtausalaa vähintään sen 1000 neliömilliä... :)

Nitroista... Laita se värkki ensinnä toimimaan ja rupea sitte kattomaan hupikaasuja. Belli on kirjoitellut 500-sivuisen opuksen nimeltä "Forced induction performance tuning" ja siinä on kattava paketti myös ilokaasuista. Kannattaa lueskella ennen kuin lähtee suinpäin yrittämään.
KUISKUIS kirjoitti:Sille kuka ihmetteli et miks noin iso kaasari nii ota huomioo että esim männän koko (55mm) on saman kokonen ku vaikka kisakotkan, tai oikeastaa jopa 0,80mm isompi nii vaatiiha se pintala aika ison kaasarin jo jos haluaa kaiken tehon irti:) muistaakseen jossain fanticin 50cc mopossa on vakiona 24 tai 26 kaasari..


Ei noilla mitään perustella...
Mivoo kirjoitti:Sen verran kevyt magneetto kisasähköis et se ei tarvi sitä kiilaa. Pysyy kyllä kiinni ilman kiilaaki ihan normaalisti :P


Magneettoa ei edelleenkään pidetä paikoillaan kiilan avulla...
Photobucket galleria
Projektitopikki - Tunturi DX: Muutos 2012
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. Nitrous kit;)?

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 16.5.2012 11:07

Betaversio kirjoitti:No äkkiähän tuollasen venttiilin virtauspinta-alan laskee. Ja ihan vinkkinä, jos pienin kohta ei ole kaasarissa, se on läppäventtiilissä ja silloin kaasarin isontamisella ei oo juuri mitään vaikutusta. Jos sulla on 6kpl 15mm leveitä reikiä, ja läpän nosto on 8mm, sulla on virtauspinta-alaa 6 * 15 * 8 = 720mm^2. Eli jotain 29-30mm kaasarin ala. En muista VL6:n mittoja, mutta tuollain se on aika helppo laskea. Ite laittaisin 34mm kaasarille venttiilin jossa on virtausalaa vähintään sen 1000 mm


Noniin, jos nyt oikein ymmärsin tuon ja laskin nii VL6 sitä löytyy 800. Nuo reiät on noin 20mm ja niitä on 4kpl ja läpät nousee 10mm. Eli 20*4*10=800.
Meniks toi nyt ihan oikein? :) Vähän vaikee tilata toista läppärunkoo netisä ku ei nuissa mitöö mittoja ikinö lue. Tosin tossa MVT:n läppäringossa tuote kuvaukses lukee että täydelliin yli 80cc..
Präääm pärpärpärpär
SellYourSoul.90
Paikkakunta:
Nurmijärvi
Liittynyt:
12.9.2005 17:03
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. osaa tilattu, kassu:)

ViestiKirjoittanut SellYourSoul.90 » 16.5.2012 11:18

Mivoo kirjoitti:Sen verran kevyt magneetto kisasähköis et se ei tarvi sitä kiilaa. Pysyy kyllä kiinni ilman kiilaaki ihan normaalisti :P

Vaikka ois lyijystä tehty vauhtis, niin ei se kiila siellä edelleenkään sitä paikallaan pidä. Se on se kartio joka sen paikallaan pitää, ei kiila. kiilan tehtävä on vain paikottaa vauhtis oikeaan asentoon sitä kiristäessä. anyways, nyt pitää kikkailla ja kattella jollain se vauhtis about oikeaan asentoon, mutta onneks on säätövaraa "tarpeeks" staattorissa.. :)
Harjoittelu tekee mestarin, ja mestari harjoittelee aina.
Pv-Foorumi, katso ja rekisteröidy! | Projektitopic @ Pv-foorumi
Photobucketin galleria | Photobucketin toinen galleria
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. osaa tilattu, kassu:)

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 16.5.2012 13:01

SellYourSoul.90 kirjoitti:
Mivoo kirjoitti:Sen verran kevyt magneetto kisasähköis et se ei tarvi sitä kiilaa. Pysyy kyllä kiinni ilman kiilaaki ihan normaalisti :P

Vaikka ois lyijystä tehty vauhtis, niin ei se kiila siellä edelleenkään sitä paikallaan pidä. Se on se kartio joka sen paikallaan pitää, ei kiila. kiilan tehtävä on vain paikottaa vauhtis oikeaan asentoon sitä kiristäessä. anyways, nyt pitää kikkailla ja kattella jollain se vauhtis about oikeaan asentoon, mutta onneks on säätövaraa "tarpeeks" staattorissa.. :)


Nyt mäntä menee kenties sen mukaan että siinä on sellain pieni punanen viiva ja staattorissa on myös sellanen viiva mut kummallakii puolella. Meniskö sitte ehkä niiden mukaa että männän ja staattorin viiva kohikkain?

Vielä uudestaan onko kellää myydä etu ja takakatteita derbiin? Päivitystä että ei väliä onko ne reiälliset vai kulmikkaat. Kuhan löytyy etu&takakatteet, mieluiten mustat.
JA ALKUPERÄISET (ei tnt, tunr jne...)

Juu siinä yhdessä ulkomaalasessa on sama "Porn" tarrasarja ja kyllä sain idean siitä mutta noi on vaa niiiin pakko saada :) http://www.acp-racing.net/shop/mecaboit ... acing.html
Kuva
Präääm pärpärpärpär
Aleksi__
Pyörä:
Aprilia RS125 -07, Derbi DRD Edition -05
Paikkakunta:
Säkylä
Liittynyt:
11.11.2010 20:00
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. !OSTETAAN KATTEET!

ViestiKirjoittanut Aleksi__ » 16.5.2012 15:53

On muuten nätit tarrat, oonkin miettinyt että missä derbiin myydään tarrasarjoja... :)
kakkaaap
Liittynyt:
2.4.2011 20:27
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. !OSTETAAN KATTEET!

ViestiKirjoittanut kakkaaap » 16.5.2012 16:12

Älä nyt laita tommossii vaa tee semmone kliini kisamopo ;)
Täysin homoseksuaalisesti käyttäytyviä eläimiä ovat vain kesytetyt pässit.
On olemassa epätoivoista pätemistä ja paskaa läppää, mä harrastan paskaa läppää
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. !OSTETAAN KATTEET!

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 16.5.2012 23:02

Ka$a kirjoitti:Älä nyt laita tommossii vaa tee semmone kliini kisamopo ;)

Niinno, kävi myös mielessä et kaikki katteet valkosiks. :p mut ainaki tän hetken mielen mukaan nuo tarrat tulisi :D
Präääm pärpärpärpär
_rieska_
Liittynyt:
13.4.2010 22:07
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. !OSTETAAN KATTEET!

ViestiKirjoittanut _rieska_ » 16.5.2012 23:06

Sillä ranskalaisellahan oli noi samat tarrat omassa parmashit mopossaan...
Gogge
Pyörä:
Beta RR50 Motard Track -11
Paikkakunta:
Varkaus
Liittynyt:
22.8.2011 16:03
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. !OSTETAAN KATTEET!

ViestiKirjoittanut Gogge » 16.5.2012 23:07

Kyllä noi on niin uniikit että kiinni vaan. Katseita ainakin kerää, varmasti myös poliiseilta! ;)

^^Niinhän tossa jo KUISKUIS totesikin että siitä ideoitu tmv..
"Most motorcycle problems are caused by the nut that connects the handlebars to the saddle."
temeee.
Pyörä:
KTM Exc 300
Paikkakunta:
Rovaniemi
Liittynyt:
28.3.2010 10:17
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. !OSTETAAN KATTEET!

ViestiKirjoittanut temeee. » 16.5.2012 23:08

_rieska_ kirjoitti:Sillä ranskalaisellahan oli noi samat tarrat omassa parmashit mopossaan...

Se ranskan tyyppi varmaan omistaa jonku oikeuden että muut ei saa käyttää noita tarroja :D
KUISKUIS
Pyörä:
-14 300EXC
Paikkakunta:
Kuusankoski
Liittynyt:
7.4.2011 18:13
Re: Derbi goes 110cc Parmakit. !OSTETAAN KATTEET!

ViestiKirjoittanut KUISKUIS » 16.5.2012 23:25

Gogge kirjoitti:Kyllä noi on niin uniikit että kiinni vaan. Katseita ainakin kerää, varmasti myös poliiseilta! ;)

^^Niinhän tossa jo KUISKUIS totesikin että siitä ideoitu tmv..

Näin on;-) tänään katteetki löysin ja perjantaina lähtee katteet postii.
Präääm pärpärpärpär

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista