Tänään yritin saaha mopoa pelaan, rupeskin pelaan suht hyvin, video linkki lopussa.
Eka ongelma oli että öljynpaine ei nouse, meinasin jo ruveta kytkinkoppaa avaamaan, mutta kokeilin vielä ohittaa letkut jotka menee ö-suodattimelle, kun vaikutti siltä että se ei jostain syystä virtaa, niin rupes painetta löytyyn heti. Tuon päättelin siitä että aikasemmin halkes letku ennen tuota suodatinta.
Startin ketju on nyt kahesti hajonnu, aina siitä syystä että kun kone sattuu sammuun jostain syystä ja pyöräyttää starttia nopiasti, niin sitä se ei kestä.
Tuon onneksi pystyy korjaan koneessa paikallaan, niin ei tarvi muutakuin ottaa toisesta ketjusta yksi lenkki ja taas toimii. Isommissa starteissa veto menee suoraan rattailla eikä niissä ole ketjua, eli aika mahoton tuohon sellasta patentoida.
Varmaan kuukauden oon ihmetelly että miten tuo ei ole säädöissä ollenkaan vaikka aikasemmin toimi, se johtu tuosta. Aika iso imuvuoto ollu.
Videosta huomautusta että iso napse kuuluu dumpista lyhyen jousen takia. Siinä on sentin liike ennenkuin ite reikä aukeaa, niin pitää olla noin löysällä.
Vaihteenvaihosa pieni ero aikasempaan videoon. Pitäs myös rajotin laittaa toimiin videossa tapahtuneen kämmin takia
Seuraavana pitää mennä asvaltille testaan että pitääkö kytkin yhtää, mutta kyllä se tuossa ainakin sutia lyö kun tien jälkiä kattoo. Ja nopeus videossa suunnilleen 70kmh.
Plussaa se että nyt ei katoa öljypaine kun kiihyttää. Enempi ahtoa kaipaa, kun ottaa vielä piikin aivan ylhäällä. Lopussa kuuluu ääni siitä että startin mekanismi jostain syystä pyörii ja laahaa vähän.
http://www.youtube.com/watch?v=Wf0Uqty0Z_0