Pitkästä aikaa juttua tästäkin, lähinnähän sitä on tullu suunniteltua, mutta muutakin edistystä on tapahtunu.
Tuli tehtyä tuolle pöytä jossa on renkaat ja alahylly johon saa osia, maalina on sama jota löytyy moposta, päällä vaan ruiskulakka
Kytkinkin oli toiminu jotenki, mutta tuli silti paranneltua tuota, siitä juttua joskus.
Vaatii se jonkuverran voimaa että saa tuommoset kolot tehtyä ja sekin että noita on tuossa niin monta.
Turbon kans piti suunnitella kauan että sai mahollisimman hyvin sen, pytyn rivotukset piti poistaa että sai mahollisimman ylös tuon. Pakopesää piti esilämmitellä ja hitsailla 5 erillistä kertaa että sai kaikki palikat hitsattua kiinni, siitä juttua kun saa viimmesteltyä. Hermoja vaati vähä kun piti aina jättää kylmeneen villoihin ja siinä kestää sen verran että pitää seuraavaan päivään jättää. On tuossa nyt sekin että turbon saa irti helposti, eikä tarvi koko mopoa purkaa niinkuin ekalla putkella.
Putki on laipalla turbossa kiinni ja kahteen muuhunkin kohtaan tulee jousi liitokset että saa helposti irti.
Tuo lähtee alusta 35mm putkella ja muuttuu sitten 2x 28mm jotka tulee sitten änkäksi, eli reikiä täyteen, jotaki toimivaa villaa ympärille ja sitten hitsaa peltiä päälle.
Turboon tulee sähköinen öljypaluu pumppu ja muutenki pitäis laturia katella, että ruiskullekkin riittäis virta
Ei varmasti sais kaasarilla toimiin kun tuo tulee ahtaan niin alhaalta. Sellanen valmis ruisku paketti vaan on melkoisen kallis, että en sitä vielä hommaa, vaikka voishan sitä kaasuläpän ostaa että vois painekotelon ja muut tehä.
Takana olevat pitkät putket on hitsattu toisiinsa ja runkoon kiinni, eli ne toimii jiginä.