ppaska kirjoitti:Kyllähän tossa on vakiona fättiksen kiinnitys ainaki mulla oli kun mun vanha keula
Joo aivan hei näinhän se taitaa olla
teemu96 kirjoitti:Tarkotit varmaa tankoa etkä keulaa noilla linkeillä? Mutta siis toi musta tanko on paljon hienomman näköne, kun se nousee jyrkemmässä kulmassa ja tuo mun mielestä jotenkin krossipyörän makua. Tosin huonona puolena siinä on, että jos kaatuu ajeassa niin suojaa tietenkin vähemmän katteita! Ja tota leveempää mallia saa kyllä myös mustana ainakin lappeenrannan bilteemasta, joten luulisi, että verkkokaupassakin on. (voi olla että on loppunu) Mutta siis ehottomasti musta, koska tuo toinen väri ei kyllä natsaa tähän peliin!
Joo HUPS, eli todellakin tankoa tarkotin, en tiä mitä oikeen kirjottelin eilee
comanche888 kirjoitti:Tuo on aivan karsee tuo mini mx tanko, oikeesti. Korkeus joo ihan kiva mutta liian kapea ja aivan liikaa backsweeppii
Juu tuota leveempää meinaanki (täs tapaukses alumiini-pintasena) ja jos mustana vaan löytyy, niin sitten se mustana otetaan!
BTW, perjantaina hakemaan loput maalit, kenties jo torstaina maalaus pohjamaaleihin!
EDIT:
jerepe kirjoitti:Hienoa jälkeä ja kovasti odotellaan lopputulosta Hyvältä näyttää ja näyttäny koko ajan! Tsemppiä jäbälle!
Kiitosta, tsemppiä löytyy kyllä. Aika on ainut rajotus
mikkets kirjoitti:Komiaa jälkiä, tuossa vielä se oikea tanko http://www.biltema.fi/fi/Autoilu---MP/Moottoripyorat/Lisavarusteet/Ohjaustanko-alumiinia-286-MX-82353/
Kiitti linkistä! En tainnut vaan tarpeeks pitkälle selata nuota pilteman sivuja, että olis tuo tarttunu silmäää
Menopelit: Honda Monkey + Volvo S40