Päivää tännekkin! Päivitysvauhti on hieman satunnaista, mutta eikös se ole aika normaalia projekteissa?
Eilisen aikaansaannoksena runkopalkin pykälän poisto, jarrunestesäiliön kannen tasoitus, jarrukahvan uudelleen muotoilu (tuossa alustavaa näköä, kaipaa vielä rutkasti viimeistelyä muodon kanssa) ja perän korjailua kun viimeviikolla sattui pari pientä äksidenttiä joiden seurauksena perästä irtosi kynnen kokoinen palanen ja halkesi yhdestä kohtaa kämmenen kokoiselta alueelta.
Jarrukahvoista tarkoitus tehdä kulmikkaammat, eli keskeltä kapeammat ja päistä kolmiomaiset.
Runkopalkki näyttää nyt omaan silmään ainakin paaaljon paremmalta! Päätin aloittaa runkopalkinkin kiilloituksen alusta, koska tullut hiottua tuolla nelisatkulla ja kolmekakskymppisellä niin laajalta alueelta.
Noihin reikiin runkopalkissa jotka jäi logojen poiston myötä, pistin kemiallista metallia yöllä ennen kun lähdin hallilta kotia kohti.
Lohkoja alan hinkkaamaan tammikuun puolella, en oikeen keksi muuta ratkaisua kiilloitetun varikopan seuraks.
Toisen lohkon - eli sen johon tulee viiskymppisen kamat - maalaan sitten kun saan vielä mietittyä mitä kaikkee tulee valkoisella, mitä efektimaaleilla ja mitkä osat jäävät kiiltäväksi, mustaksi tai teipatuksi.
Tänään tai huomenna käyn hakemassa porukoiden luonta vaneria, niin pääsee vääntämään popit uudestaan.
Tähän väliin pakko lisätä linkki vakiokuntoisesta X8R-X:stä jonka bongasin kerran hallin lähettyviltä.
Keula,
PeräJa sitten onkin eilisten kuvien vuoro puhua:
Ja lopuksi vielä
Hyvää Joulua kaikille!
Project Honda X8R-X ´00 UniquéEtuveto, joku Veikkauksen uusi pelikö?