Yamaha BW's Green and Gold

Yam4ha
Pyörä:
Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
Paikkakunta:
Tupos
Liittynyt:
10.4.2011 13:08
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut Yam4ha » 23.1.2013 17:35

Joo nuo on normaalia luokkaa olevat puristukset. Katso ihmeessä kampiakselin stefat, jos vaikka vuotaakin.
Siitä vaan vääntää, oho hups..
Tsekkaa Youtube kanava, ajovideoita yms !
Ablu
Pyörä:
Suzuki GSX 650 F EX: 2x Aprilia RS 125
Paikkakunta:
Naantali
Liittynyt:
15.2.2012 20:57
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut Ablu » 24.1.2013 0:27

Hieno ankka tulossa ja jos vaikka valmiiksiki saisit.. =D onko jotain deadlinea et millon ois valmis? Ja muuten jos tilaat jonkun tuotteen yritykseltä netin välityksellä tai puhelimitse, sulla on aina 14 päivän palautusoikeus eli keulaa tilauksee heti ku vaa löytyy jostain purkufirmasta:)
bensakeuhko
Pyörä:
Yamaha bws 97
Liittynyt:
14.4.2011 16:57
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut bensakeuhko » 24.1.2013 10:58

Jos tämän vapuksi viimestää sais kasaa :)
bensakeuhko
Pyörä:
Yamaha bws 97
Liittynyt:
14.4.2011 16:57
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut bensakeuhko » 24.2.2013 16:32

Joo... Jos joku viihtis neuvoa että mikä ihme tässä vempaimessa on vikana? Kun on se pienempi suutin eli 86, niin ei kierrä, eikä pysy käynnissä ilman ryyppyä, mutta kun laitoin 102 kokoisen suuttimen niin ei myöskään pysy käynnissä ilman ryyppyä mutta tukehtuu kuitenkin kun antaa kaasua :paha: Voiko kyseessä olla imuvuoto, jotenkin en usko kun kaikki mahdolliset osat on vaihdettu tuosta kaasarin alueelta... Ärsyttää... :paha:
Vauhtiviivatarra Moderaattori
Liittynyt:
5.2.2003 23:44
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut Vauhtiviivatarra » 24.2.2013 17:13

Mitenkäs kaasarin muut säädöt, pääsuuttimen ei pitäisi vaikuttaa tyhjäkäyntiin juuri lainkaan?
Keskustelufoorumin säännöt
Tue sivustoa ja liity VIP-jäseneksi
bensakeuhko
Pyörä:
Yamaha bws 97
Liittynyt:
14.4.2011 16:57
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut bensakeuhko » 24.2.2013 17:18

Tyhjäkäyntiä on yritetty säätää isommalle, mutta ottaa vaan enemmän kiekkaa, ja sitten sammuu. Ilmaruuviakin on säädetty suuntaan ja toiseen, muttei erityistä vaikutusta tunnu olevan. Neula on kaikista alimmassa asennossa.
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 24.2.2013 21:30

Tyhjäkäyntisuutin tukkeessa? Se kannattaa ottaa varovasti irti, katkeaa helposti.
bensakeuhko
Pyörä:
Yamaha bws 97
Liittynyt:
14.4.2011 16:57
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut bensakeuhko » 25.2.2013 20:20

Okei tänks pitää kokeilla :)
bensakeuhko
Pyörä:
Yamaha bws 97
Liittynyt:
14.4.2011 16:57
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut bensakeuhko » 10.4.2013 16:57

Jees, jotaki höttöä oli jääny erääseen suuttimeen joka oli jääny tarkistamatta. lol :nolo: Noh kuitenkin nyt nousi motivaatio roimasti kun alko taas pelittää, ja keulakin on hankittu, ei roxin mutta ng keula mikä riittä minulle hyvin. Mopedi kylläkin pätkii kun ottaa kiekkaa mutta pysyy kuitenkin käynnissä, ja kulkee juuhuu! Tämän viikon alkana alan hioa katteita. Sekä ehkä kuituperääkin alan vääntämään. Mutta tuonpa tyhmyyteni esille taas, mutta kannattaako tollasa perässä kiinni olevaa underia alkaa vääntämään? Tai siis saako sen siitä irti ilman perän pilkkomista? Kun kattonu kuvia näistä undereista niin näyttää niinku ne nuolis sitä runkoa. :eek:
thounimakarooni
Pyörä:
Ei oo
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
11.9.2010 19:04
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut thounimakarooni » 10.4.2013 21:21

Ei orkkis ankkaan kuituperää, vakiotakakate ilman underia, etenkään sitä vakiota muovirohjoa on paras.
bensakeuhko
Pyörä:
Yamaha bws 97
Liittynyt:
14.4.2011 16:57
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut bensakeuhko » 12.4.2013 13:28

Jees, mopon kohdalla on tapahtunut sekä hyviä että huonoja asioita. No hyvä on ainakin se että sähköstartti saatiin viimein toimimaan. Se vanha moottori oli sökö, vaikka se sitten niin iloisesti pyörikin kun ei ollut lohkossa kiinni. Ja sitten niitä huonoja. Mopo röpötti vaikka miten vaikka, ilmaruuvia, ja suutinta vaihdeltiin. Sitten lyötiin 88 kokoinen suutin kiinni ja lähdin ajamaan. Kone booaili aina vähän väliä, kun ajo, ja röpötti eli ei käyny ainakaan liian rikkaalla niillä isommilla suuttimilla. Sitten kun kaverin pihalta lähdettiin niin kone sano että bdöööhhhh... Ja menovesihän sieltä loppu :lol: Sitten kun tankattiin niin eipäs lähteny käyntiin. Että tällästä täällä...
bensakeuhko
Pyörä:
Yamaha bws 97
Liittynyt:
14.4.2011 16:57
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut bensakeuhko » 13.4.2013 16:32

Jees, vaihettiin tuohon uus pytty ja mäntä, mutta ei lähteny käyntiin, vaikka saa kipinää, ja laitettiin tulpan reiästä bensaa, niin vähän hörähti muttei muuta. Voiko olla sähkövika? En usko että mikään kaasarijuttu on kuitenkaan ku vasta puhdistettu. Pöhkö vika... Vinkkejä?
bensakeuhko
Pyörä:
Yamaha bws 97
Liittynyt:
14.4.2011 16:57
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut bensakeuhko » 13.4.2013 21:57

Jees... ei ihmekään, jos ei lähde käyntiin ku lohkojen väli vuotaa öljyä :paha: Pitää taas purkaa koko moottori, ja pistää sinne jotakin tiivistemönjää. Ja sitte vois pestä myöskin koko koneen ja kiillottaa lohkot...
Juunish
Pyörä:
Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
Paikkakunta:
Vantaa
Liittynyt:
15.8.2011 17:21
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut Juunish » 13.4.2013 22:19

Ootko huomannu, että oot alottanu neljä viimesintä viestiäs sanalla "Jees..." :lol: Mutta kiillottelehan ne lohkot sitte kunnolla. Sen jälkeen on komeat kyllä!
Midrace Aerox projekti
bensakeuhko
Pyörä:
Yamaha bws 97
Liittynyt:
14.4.2011 16:57
Re: Yamaha BW's Green and Gold

ViestiKirjoittanut bensakeuhko » 13.4.2013 22:52

LOL en :lol: Siis huomannut. Yritän parhaani lohkojen kiillotuksessa. Varikopassa on kyllä aika syviä naarmuja, mutta ei huvita ostaa uutta, niin saa kelvata.

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista