Vehje purkuun ja taas vähitellen jotain pikkusta.
Keulilta lähti pulttikumi hyllylle ja joku toinen normi kumi käyttöön. Oli sen pulttikumin sisäkumi jäänyt pikkusen yhdestä nurkasta vannepeltien väliin, pultteja kun lähti löystämään niin rupes vaan suhisemaan. Harmi sinänsä, näytti aika uudelta sisuskumilta. Pitänee kattoa saisko paikattua.
Vannepellit myös siis vaihtuivat, nuo armeijanvihreät tulee jossain vaiheessa oman peeveen alle. Hyllyltä siis yhdet vannepellit käsittelyyn, suurimmat lommot ja yks isomman lommon oijonta ja neekerintukkaa. Sen jälkeen ruostesuojaksi hopeat niskaan.
Tankkikin sai mustaa niskaansa jotta ei ruostu. Nämä nykyiset maalipinnat ovat siis ainoastaan suojaamaan korroosiolta, mutta samalla suihkitaan about-oikeanlaiset värit mitä tulee loppujenlopuksi kunnon maaleiksi, niin saa parhaiten vähän kuvaa minkä näköinen vehje tulossa.
Satulan aluspeltiä rupesin kattelemaan kun kovin rapea on. Tussilla merkkasin ääriviivat mistä uusitaan peltiä. Saranakin on menty hitsaamaan tuohon höttöpeltiin kiinni, mikä järki?
Antaa maalausten kuivua, josko sitten menis huudattaa makitaa ja lennättämään kipunaa..? Tänään olis tarkotus se runkokin saada suoraan.