Taas on tapahtunut. Vanteet putsasin rikkihapolla ja ne saa jäädä täksi kesäksi ilman maalia. Jarrusatulat ja levyt maalattu (Levyjä en jaksanut alkaa sen enempää teippailemaan. Kyllä niistä ne maalit häviää parilla jarrutuksella). Etunakki lyöty keulaan kiinni. Satulalle joutuu vielä arvattaen adapterin väsäämään.
Koneesta ensisavut otettu ja mukavasti tuntui kiertävän, kunnes...
Eli MG puolen petilaakeri+stefa+laakeripesä ovat entisiä. Pesä oli jo ennestään hieman löysä mutta ajattelin laakerilukitteella laakerin pysyvän aloillaan. Mutta niin ei käynyt. Pääsi vatkaaman sen verran että imi stefan ja kampuran välistä ilmaa ja laakeri leikkasi kiinni. Noh uusi laakeri löytyy hyllystä, C4 tottakai.
Lohkon kanssa täytyneepi käydä koneistamolla joskohan he siihen holkin laakerille väsäisivät.
Suuremmilta vaurioilta onneksi vältyttiin. Hetken luulin jo että sylinteri on entinen mutta onneksi vain laakeri meni. Ja nimenomaan tuo laakeri, joita sattui olemaan yksi ylimääräinen.
Muualta parempia kuvia:
Sähkötkin löysivät paikkansa rungosta. täytyy vielä siistiä ja suojata nuo johdot.
Kommenttiakin saa heittää, alkaa tää yksinpuhelu riittämään.