-SellYourSoul.90
Siis tämä laitehhan sai alkunsa alunperin siitä, että katselin juuri tuon sinun sotamoposi kuvia. Laitoin siksi tuon "Sotamopon", kun mielestäni kaikki tämmöiset Moottorisahan/Paikalliskoneen moottorilla käyvät laitteet kuuluvat kyseiseen kategoriaan (Semmoisen perustamista tänne voisi ehdottaa?). Itse kutsun mopoani "Strattoniksi" ja kaverini ruohonleikkuriksi:
Onhan tässä armeija meininkiä, koska Suomenleijona tarrat tankin kyljissä, "entinen Suomen ilmavoimien merkki" tankin päällä, ajo kypäränä tämän kanssa toimii suomalaistenkin sotasaaliina käyttämä venäläisvalmisteinen sotakypärä
.
Huippunopeudesta ei mitään tietoa, tarkoitus vaihdella välit sopiviksi vasta sitten, kun saan koko mopon läjään. Huiput selviää, kuhan uppaan tänne sitten ajovideoo.
Juu, tuo ketjurullahan olikin tuommonen nopee sätös minkä tein, kun halusin päästä vaan ajelee
. Tuon "ketjunsiirrin" hökötyksenhän pitäis olla samalla tasalla kun etu ja takaratas, koska nyt kun istun siihen päälle, niin ketjut löystyvät takaa (normaalistihan ne kiristyisivät). Mietin, että rakentaisin siihen semmoisen jousella kiristävän ketjurullan, mutta sen näkee sitte. Ketjusuojan tottakai myös teen!
Kiitos rakentavasta palautteesta, eiköhän näillä neuvoilla pitäs saaha mopo rullaamaan