Morjesta vaan kaikille tasapuolisesti. Meikä täällä taas yksinpuhelee
Nyt tulee semmoinen pieni kuvapläjäys!
Tänään tuli magneetonkoppa ja öljypumpunkoppa vedettyä pohjamaaleihin ja jos loppuviikosta pääsisi vetelemään kunnon maalit niskaan! Pytynkin irroitin ja kannen maalasin punaiseksi. Kun pyttyyn kurkistin niin ERITTÄIN hyvässä kunnossa! No 3tkm sitten hoonattu mutta täydellisessä kunnossa! Kuten mäntäkin. Ei mitään ylimääräistä pelottavaa viirua kyljessä. Kampiakseliakin heiluttelin ja sekin todella hyvässä kunnossa. Ei mitään ylimääräistä väljää. Eli konepuoli on erittäin hyvässä tikissä!
Pytynkannen joo punaiseksi maalasin ja aika tuhdit kerrokset tuli laitettua mutta ei se haittaa! Yksi pieni jälki jota ei näe paitsi nokka kannessa katsoen.
Kuvaa!!
Nyt huomaa aikalailla oikean sävyn eli ihan eri näköinen kuin viimeksi eikös ?
Magneetonkoppaan ja öljypumpunkoppaan tuli vedettyä pohjamaalit ja tuli todella hyvää pintaa! Maazza on tyytyväinen
Koneen suhteen nyt olen tehnyt kaikki päätökset. Tässä lähipäivinä käyn hakemassa paikallisesta liikkeestä happopohjamaalia ja motipin lohkomaalia ja niillä vedän mustaksi koneen ja pytyn. Happopohjamaalia siksi että se kuullostaa coolilta eikö? Eikait
Vaan se kestää parhaiten lämmönvaihtelut ja päämaali pysyy paremmin
Elikkäs kovaa pesua ja maaleja vailla! Tekniikkaan vain uudet kytkinlevyt ja jouset + kaikki uudet tiivisteet. Stefat mitä ulkoa voi vaihtaa tuli vaihdettua kun löytyi stefasarja tuolta hyllyn takaa
Ja viimeiseen asiaan. Tuli pieni välikasaus tehtyä. Halusin nähdä miltä takahaarukka näyttää mopossa ja ei prkl että näyttää komialta minun mielestä! Varsinkin se musta keskiosa haarukasta!
Noin! Taisi tulla liian pitkä stoori ? Toivottavasti jaksatte lukea ja vielä projekti kiinnostaa!
Minä kiitän ja jatkan dööbin laittoa!