Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

jt-87
Pyörä:
Suzukeja:S1, PV, DS80
Paikkakunta:
Polvijärvi
Liittynyt:
5.9.2009 21:25
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut jt-87 » 23.2.2013 16:14

En lähde siihen ollenkaan, oma moka kun hajosi. Tosin taidan vielä isolla virralla kokeilla että lähteekö pyörimään. 20A ei riittänyt...
Blairexhaust putken profiililla: http://www.mediafire.com/view/?ttd6lvvggt84v75
Myytävänä Pako- ja imulaippoja PV:seen!
Kääntä
Pyörä:
ZX9R
Paikkakunta:
Ylivieska
Liittynyt:
4.1.2008 16:49
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut Kääntä » 24.2.2013 11:54

Ei ne kestä noin kankeita aineita. Ite oon pyörittämällä halkassu 2kiertomäntäpumppua ku oon pumpannu liian kankeeta tavaraa.
jt-87
Pyörä:
Suzukeja:S1, PV, DS80
Paikkakunta:
Polvijärvi
Liittynyt:
5.9.2009 21:25
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut jt-87 » 2.3.2013 20:11

Josko sitten mekaaninen toimisi vähän pidempään, vaikka kiertomäntä sekin on. Ei kai siinä muu auta kuin lämmittää kone kunnolla ennen kuin lähtee kierroksia enemmän nostamaan. Mekaanista varten teetätetään parit laipat ja sitten sovittelemaan että mitäs tulikaan tehtyä->
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Blairexhaust putken profiililla: http://www.mediafire.com/view/?ttd6lvvggt84v75
Myytävänä Pako- ja imulaippoja PV:seen!
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 3.3.2013 3:06

Vähän kyllä ihmettelen jos se turspo ei ottanu nokkiinsa tosta ilman öljyi ajamisesta, mut toivotaan parasta :) Tää on kyllä tosi hyvä projekti! Onpa mielenkiintosen mallinen toi keskimmäine punanen osa, mikä siitä oikeen tulee?
Waltter-Racing
Liittynyt:
28.4.2009 22:17
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut Waltter-Racing » 3.3.2013 14:18

Siinä on PV:n sivukoppa levitettynä.
Photobucketin galleria: http://s714.photobucket.com/albums/ww14 ... er-racing/
kiroileva_fossiili
Liittynyt:
3.6.2006 23:41
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut kiroileva_fossiili » 3.3.2013 15:12

Eikun niinpä onkin, selkeehän se nyt on :)
Nalle Puch
Paikkakunta:
Tunturinkierrättäjän kylä
Liittynyt:
14.2.2002 3:00
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut Nalle Puch » 13.3.2013 22:44

Minä näistä turpoista(kaan) ymmärrä hevon kökköä, mutta hienoa settiä jiitee!
Ehkä viritin, ehkä en. So not, pääasia että mopo kulkee! --- Tehty mikä tehty ja 15 heppaa tuli. ---Vannehopeanuoli & Hevonperse Racing!
jt-87
Pyörä:
Suzukeja:S1, PV, DS80
Paikkakunta:
Polvijärvi
Liittynyt:
5.9.2009 21:25
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut jt-87 » 1.4.2013 20:02

Kiitos Nalle, yritän pitää jäljen kelvollisena nytkin:

Kuva Kuva Kuva
Blairexhaust putken profiililla: http://www.mediafire.com/view/?ttd6lvvggt84v75
Myytävänä Pako- ja imulaippoja PV:seen!
Vili_R95
Pyörä:
Kawasaki KMX 125cc vm.2001
Paikkakunta:
Joensuu
Liittynyt:
26.7.2012 4:28
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut Vili_R95 » 1.4.2013 22:10

Kiinnostava turbo projekti,ennen oo tällästä seurannut niin laitoinpaha seurantaan ;)
Ja hienoo jälkeä oot saanut! :)
Nalle Puch
Paikkakunta:
Tunturinkierrättäjän kylä
Liittynyt:
14.2.2002 3:00
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut Nalle Puch » 15.4.2013 9:53

jt-87 kirjoitti:Kiitos Nalle, yritän pitää jäljen kelvollisena nytkin:...
Ja onnistuit taas...
Ehkä viritin, ehkä en. So not, pääasia että mopo kulkee! --- Tehty mikä tehty ja 15 heppaa tuli. ---Vannehopeanuoli & Hevonperse Racing!
jt-87
Pyörä:
Suzukeja:S1, PV, DS80
Paikkakunta:
Polvijärvi
Liittynyt:
5.9.2009 21:25
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut jt-87 » 1.6.2013 20:21


Kai sitä kehtaa toistaiseksi toimimattomasta turbosta videota laittaa?

Teho on vielä pienempi kuin ilman hyrrää, mutta uutta putkea pukkaa. Pienemmille kierroksille ja pienemmälle loppupillille suunniteltu on se, joten odotettavissa on hieman parempaa toimintaa. Nykyisen putken tehoalue on aivan liian korkealla tuolle pytylle...
Blairexhaust putken profiililla: http://www.mediafire.com/view/?ttd6lvvggt84v75
Myytävänä Pako- ja imulaippoja PV:seen!
riksu26
Paikkakunta:
Lappeenranta
Liittynyt:
10.7.2012 21:56
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut riksu26 » 1.6.2013 22:00

jt-87 kirjoitti:Jos pääsen vaikkapa 1bar ahtoihin, on se jo todella hyvin ainakin mielestäni.
Miten meinaat saada pv:n koneen kestämään 1bar ahtoja? Se on oikeasti paljon tommoselle. Vaikka laittasit takomännän, se ei takais, että pv:n kone kestää... Sieltä nimittäin pamahtaa muut osat. Turbo tuo vähintään, HUOM vähintään 50% lisää tehoa, joten mietippä 1bar paineet... 0.5bar:kin on kova sana tommoselle pikkumopolle, kun tehot nousee yli puolella, sitäpaitsi 1bar paineilla tolla olis jo ärsyttävää ajaa, kun keula nousis viimeselläkin vaihteella varmaan pintakaasulla :lol: Jos saat ton koneen kestämään ja toimimaan 1bar paineilla, nostan hattua ja perun sanani :lol:
Shape Moderaattori
Paikkakunta:
Oulu
Liittynyt:
9.9.2005 19:54
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut Shape » 1.6.2013 22:44

Ei ne ahtopaineet kaikkea kerro ulostettavasta tehosta. Teoriassa 1 barin ahdoilla saadaan kaksinkertainen teho ulos, mutta käytännössä puhutaan ihan eri lukemasta kakstahtisessa.
Team JSR Facebookissa
Käytä Tietopankkia ja olet viisaampi || Tue sivuston toimintaa ja hanki VIP-oikeudet!
eQ123
Liittynyt:
18.3.2011 19:59
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut eQ123 » 2.6.2013 16:07

Veikkasin että jt-87 tietää mitä tekee, ja tietoa on pikkusen enemmän kuin riksu26:lla. Ja enpä ole ikinä nähnyt kenenkään tekevän ahdettua pv:n konetta, veikkaan ettet sinäkään, joten et voi sanoa mikä kestää ja mikä ei. Ja tässä onkin ehkä yksi syy miksi jt-87 tätä tekee.
http://www.motot.net/talli/osat/id69435/<- Suuttimia!!
LeKe96
Pyörä:
Wanha CZ, FZR600
Paikkakunta:
Jyväskylä
Liittynyt:
9.3.2012 22:22
Re: Ensimmäinen lajiaan: Turbo-PV

ViestiKirjoittanut LeKe96 » 5.6.2013 21:54

Pari kysymystä heräsi ku tätä lueskelin.
-Eikö turbon öljynkiertoa kannattaisi toteuttaa vaihdelaatikon kautta? Käyttäisi lootassa nelari-mp öljyjä, eikä tarvitsisi erikseen öljysäiliötä tehdä.
-Onko miten kova turbopiikki tolla turbol? Voip olla et pienkone ku kerää pitkää painetta niin turbopiikki melkoinen. Tähänhän tulee vielä se "legendaarinen" tuplatehopiikki. :lol:
"If there's more than one way to do a job, and one of those ways will result in disaster, then somebody will do it that way."
-Edward Murphy

Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista