Vegemon2
- Liittynyt:
- 14.6.2013 17:16
Juuh no ei voi mitään, onneks saatiin sentään sivu pystyyn!
Samille ilmottelinki jo sähköpostilla et mikä on ongelmana jne.
Vegemon
- Liittynyt:
- 25.6.2012 3:22
Noniin, vihdoinki asia on korjattu ja kaikki viestitkin palautuivat!
Kiitoksia samille
Lähipäivinä varmaankin uutta päivitystä.
Vegemon
- Liittynyt:
- 25.6.2012 3:22
Tänään tuli haettua uusi virtalukko kun vanha sanoi sopimuksen irti ja nyt siis ongelma on se ettei mopo käynnisty vaikka virrat on päällä.
Tuossa uudessa lukossa avaimen voi kääntää vain kolmeen asentoon eli 1:rattilukko 2:virrat pois (OFF) 3: virrat päälle (ON)
Entisessä virtalukossa taas oli neljä asentoa eli 1: rattilukko 2: virrat pois (OFF) 3: valot päälle
4: virrat päälle (on).
Tuosta entisestä virtalukosta tuli viisi johtoa jotka liitettin sitten tähän liittimeen jossa on viisi vastaanottavaa paikkaa:
Nyt ongelmana on se että tästä uudesta virtalukosta tulee vain kolme johtoa tuohon viisipaikkaiseen liittimeen:
Kertokaas nyt sähköinsinöörit siis että miten saan tuon uuden virtalukon toimimaan kunnolla.
Täytyykö tuosta viisipaikkaisesta liittimestä jotkin kaksi johtoa yhdistää yhdeksi johdoksi tms..?
Vegemon
- Liittynyt:
- 25.6.2012 3:22
Selvisi myös ettei etu eikä takavalo toimi jostain syystä...
Vegemon
- Liittynyt:
- 25.6.2012 3:22
Terveppä terve taas...
Nyt saatiin virtalukko toimimaan taas normaalisti ja samalla valo-ongelmakin korjaantui
Vklp aikana tuli maalattua tuo mg-koppa uusiksi.
Samalla ostin kaverilta 60 piikkisen takarattaan ja maalasin sen mustaksi, kuvaa:
Juuri kun luulin saaneeni mopon sähköt toimimaan niin äsken kotiin ajaessa etu ja takavalo molemmat sammuivat samaan aikaan...
Pitääkin sitten lähteä niitä sähköjä setvimään.
Päivitystä varmaan heti kun sähköt kunnossa ja mopo kunnon säädöissä jolloin lyödään myös katteet paikalleen
Viimeksi muokannut Vegemon päivämäärä 12.8.2013 0:41, muokattu yhteensä 1 kerran
mikerin
- Pyörä:
- Nitro+ Derbi GPR 125
- Paikkakunta:
- Tampere
- Liittynyt:
- 28.2.2011 23:11
Ihan kaunista katseltavaa tulossa.. Tosin mielestäni alkaa tuo oranssi väri jo vähän menemään ylitte..
Mutta kysymykseni oli tosiaan että millä oot nuo vanteet ja rungon maalannu? ja Mitä se mahtoi suurinpiirtein maksaa?
http://www.motot.net/talli/osat/id52472/ Terpin osaa tuossa.
Jos roxin viriosaa myynnissä halvalla niin yyveetä vaan.
Vegemon
- Liittynyt:
- 25.6.2012 3:22
Kiitos.
Kaikki on ruiskulla maalattua ja maalauksen hinta ei ole vielä tiedossa.
Vegemon
- Liittynyt:
- 25.6.2012 3:22
Heippa vaan taas.
Nyt on mopo suurinpiirtein "kasassa" mutta kyllä tosta vielä tehtävääkin löytyy...
Kuva:
Sitten sain vihdoin ja viimein pitkän etsinnän jälkeen hankittua tuohon keulaan sen pirun mutterin! M24x1 = Maailman harvinaisin mutteri.
Kiitoksia paljon CNG house! Lähettivät vielä ilmaiseksi tuon.
Kuva:
Tehtävääkin on kyllä vielä jäljellä:
Pumpunsuojien maalaus
Etujarrulle adapteri
Täydelliset säädöt
Tarrasarja`?
Tänään kuitenkin kävin testaamassa huiput ja oikeaa nopeutta päästiin 14-60 väleillä 88.
Varmaankin pidemmillä väleillä jaksaisi mennä 100 rikki.
Ensi päivitykseen!
teemu96
- Pyörä:
- Cagiva Mito -07 & -05
- Paikkakunta:
- Lappeenranta
- Liittynyt:
- 18.5.2011 20:59
100 rikki vakiopytyllä ja vakioputkella?
Et oo tosissas
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Jep, ei voi olla mahollista
Iha ok näkönen, mutta en tykkää edelleenkää noista oransseista etukatteista..
Kassude
- Pyörä:
- 990 Super Herttua
- Paikkakunta:
- Helsinki rock city.
- Liittynyt:
- 17.4.2005 17:45
Riippunee myös aika paljon siitä miten/kuinka paljon tota vakiopyttyä on viilailtu, onko lohkoihin koskettu, puhumattakaan siitä mitä aloitusviestissä mainittu "isompi alkukäyrä" merkitsee tässä tapauksessa.
Vegemon
- Liittynyt:
- 25.6.2012 3:22
"Ei voi olla mahdollista"
Heittäkää nyt jätkät ees jotain perusteluja perään ettette vaikuta ihan pelleiltä.
Pakoa olisi vielä mahdollista viilata leveämmäksi, mutta ihan koneen kestävyyden takia en ala sitä tekemään.
Huuhteluista olen silotellut kaikki valuvirheet ja jäljet kanavista.
Tuolla "isommalla" imukaulalla tarkoitan tuolle kaasarille sopivaa ja tarpeeksi avaraa imukaulaa jottei se kuristaisi kaasuttimen toimintaa.
EDIT: se olikin isompi alkukäyrä
Eli siis tossa on turbokitin valmistama alkukäyrä joka on sitten laitettu tuohon putkeen.
En kiellä teitä kommentoimasta, mutta jos jotain kommentoitte niin muistakaa heittää myös perustelut perään!
Viimeksi muokannut Vegemon päivämäärä 30.6.2013 18:01, muokattu yhteensä 1 kerran
Juunish
- Pyörä:
- Yamaha DT -05 ruoska, Yamaha Aerox -06 (midrace-projekti)
- Paikkakunta:
- Vantaa
- Liittynyt:
- 15.8.2011 17:21
Ok perustellaan
Putki ei kierrä riittävästi, pytyssä saattaa resursseja isommille tehoille olla riittävästi, mutta nykyisellä putkella sitä tehoa ei kuitenkaan saada, koska pytyn ja putken tehoalueet ei mätsää ollenkaan. Vakioputki toimii parhaiten vakiopytyllä. Jos vaihtaisit tohon vaikka Arrowin/Giannellin+ viilaat pakoa voi se olla mahdollista, joskin epätodennäköistä. Nykysellä setupilla ei vaan voi onnistua, ellei sitte laita aavikkovälejä ja pääse myötätuuleen paukuttamaan. Kyllä itekki on kuitenki teharin kanssa menty se n. 90, muuten vakiolla pelillä.
topsu1
- Pyörä:
- Derbi
- Paikkakunta:
- Pori
- Liittynyt:
- 14.5.2012 14:36
Maalaa toi tankinkate vai mikä onkaan mustaks. Muuten ihan komia.
Vegemon
- Liittynyt:
- 25.6.2012 3:22
Heipähei taas.
Tänään tuli tehtyä tuolle etujarrulle tuo adapteri tohon keulaan.
Kuva:
Vielä pitäisi jarru ilmata jotta saadaan se toimimaan.
Seuraavaksi varmaankin pumpunsuojien maalaaminen.
Suojat mustaksi vai oranssiksi?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista