Millaisia suuttimia porukka laittanu kun muuten vakio tekniikka, mut kurit pois, jäljellä enää hukkaputki? Ajattelin jos sisäänajoon 90 ja sen jälkee vaihtaisi ~85 kokosen? Et sais enemmän ainetta sisäänajon ajan, ettei leipos samantien




jcloo kirjoitti:Itellä oli 92 suutin kurittomalla , hukkaputki oli vielä kiinni
Aleksii| kirjoitti:Tulppaa seuraamalla pääsee aika lähelle suuttimen kans. Lämmittää hyvin ja vaikka radalle testaamaan niin saa just oikeen suuttimen, pitää muistaa sään vauhtelut, tyyliin tänään 155, huomenna 165. Kokeilemalla löytyy oikee
tientuk3 kirjoitti:Sisäänajoon sellainen vinkki, että ei ainakaan ohjekirjan mukaan eli mummoilemalla. Alkuun lämmitys -> jäähdytys ja sitten seuraavat pari tankillista reipasta ajoa, välillä kannattaa kiihdyttää vaihteet loppuun ja sitten taas rullailla. Rasittamalla saadaan männänrenkaat asettumaan parhaalla mahdollisella tavalla. Sisäänajossa sitten ei huippujen testailua, burnausta tai muuta kikkailua.