Yksi asia kerrallaan niin hyvä tulee.
Ensin vanteesta puolat rälläkällä irti, sitten sorvaamalla keskiö pyöreäksi.
Sitten adapterin teko sopivan paksuiseksi, että mahtuu vanne pyörimään.
Adapterin tekoon ei ole mitään kaavaa, vaan tehdään miten hyvältä tuntuu.
Jos valihet 6" leveän vanteen niin siihen on vielä helppo saada ilmat sisään.
Joten se ei tuota ongelmia. Ainoa ongelma on keskiön teko tosiaan, mutta jos se epäonnistuu niin tohon vehkeeseen saa vanteen 15 eurolla purkupyörästä.
Kato googlesta Honda grom fatty pyöriä. Niissä on kapeemmat vanteet kuin ruckuksissa. 13x6 vanne ja 140/60-13 rengas näyttää vielä hyvältä ja sopis tällaseen kliiniin skopoon.
Iskari jää katteen alle, kun siirrät iskarin alaosaa eteenpäin tekemällä spesiaali kiinnikkeen, koska takakatteen tila on leveämpi etuosasta.
Hyvä siitä tulee, todella hyvä!