Tänään kävin lenkin heittämässä ilman katteita Hyvin kulki ja suoraan eikä täristä. Aurinkoinen kesäpäivä ja siisti oli ajella. Herätti kyllä huomiota jo tuollaisenaan Seuraavaksi katteiden kimppuun!
Kiitos! Iteki tyytyväinen. Toimii hyvin keltainen ja musta. Säädöt ei ollu kaasarissa kohdillaan eikä aivan täysillä toiminut mutta löylyä löytyi kyllä, ampiainen myös värityksen lisäksi koneeltaan
Oisko jollakin ylimääräisenä roxin paisarin korkkia syyläriin? Ei tullut tuossa mukana.
Tyhjäkäynti, seos jne säädöt hakusessa, eilen sain jo säädettyä tuota tyhjäkäyntiä pienemmälle. Mutta ei saanu säädettyä kohdilleen seosta, röpötti täydellä kaasulla eikä kierrä loppuun. Pitää pienempi suutin tänään laittaa kun syksyllä ilmojen kylmetessä isompi laitettiin. Sanokaas muuten viisaammat että miten on, pitääkö mitä säätää kun kaasari on nyt jyrkemmässä kulmassa? Bensan pintaa jne/miten. Ei oo niin paljon näiden virivehkeiden kanssa tullu värkättyä vielä ja tekniikkaa tässä on virivari ja kytkin, malossin sport 50 vähän tuunattuna, kaasari dellorto ja putsari. Kyllähän tuo mukavasti potkii juu
Jeps. Tänään suuttimen vaihto sekä säätö edessä siis Myös tarraserifille laitoin viestiä tänään ja olin puhelimitse yhteydessä tarrojen tekemisistä sekä batteryn sponsorihommasta. Ei ole vielä kuulunut sinebrychoffin suunnalta mitään vastausta mutta Tarraserif lähettää myös tietoja projektista sinne, jos sitä sitten sais isot pyörät pyörimään sen suhteen
Tää näyttäis huomattavasti kliinimmältä keulan katteiden reilun laihdutusleikkauksen jälkeen. Nyt näyttää turhan laivalta. Toiseksi, jos akselivälin on oltava noin pitkä, konekin voisi olla "alempana". Vai onko noin ylhäällä oleville koneen kiinnikkeille jokin erityinen syy?
Etukatteeseen on suunnitelmia vielä ja keulan korkeus muuttuu vähän ylemmäs. Sitten kun vielä uudet maalit ja rajaukset sekä tarrat tulee niin ilme muuttuu vielä. Ja mopohan on todellisuudessa paljon pienempi kuin esim. Roxi. Takakate kun vielä tulee niin tasapainoittaa ulkonäköä, ei ole niin keulapainoisen näköinen. Koneen kulmaa mallattiin kiinnikettä tehdessä ja päädyttiin kyseiseen kulmaan koska omaan silmään sopi parhaiten. Matalammaksi perää saa säädettävällä keskijousituksella. Eilen hioin etukatteen suunnilleen kokonaan ja sain kaasarin miltei säätöihin. Vielä pikkusen isompi suutin pitää hommata, ei paljosta kiinni.