Täällä taas. Ja nyt viimeistä rutistusta (taas) Fudeen. Projektihan on ollut käynnissä enemmän ja vähemmän jo helmikuusta 2010, eli yli viisi vuotta. Mutta töitähän ei tietenkään ole koko aikaa tehty. Monenlaisia välivaiheita, ajatuksia, tyylisuuntia, innostumista ja turhautumista on mahtunut tähän projektiin. Nyt kuitenkin, tänä kesänä, viisivuotisen projektoinnin kunniaksi mopo tulee valmiiksi, taas vähän eri kokoonpanolla tosin.
Eli.
Tänään päivällä auringon paistaessa tuli mieleen että mitähän siihen mopoon keksisi että saisi motivaation tehdä loppuun asti ja sitten käydä kerran siellä miitissä mikä on ollut tavoitteena jo alusta asti. Selailin siinä nettiä, lähinnä mopojen katteita kun nuo fuden omat katteet keulassa ei ole kauheana kiinnostanut isotöisyytensä takia alkaa laittamaan tikkiin. Siinäpä sitten törmäsin Larzun Scootzstoren sivuilla laatikolliseen Aprilia SRn katteita, olivatpa vielä projektiin sopivalla värityksellä. Noh, pikainen soitto larzulle ja parin tunnin päästä kattomaan osia. Vitosella irtosi laatikko ja tuli siinä samalla otettua yks roxin etukate, motoforcen puola, uus imukaula ja polttoainepumppu ostettua. Eli suunnitelma muuttui siten että keulaan tulee SR:n etukatteet, sisäkate ja alakate.
Innoissaan sitten menin heti sovittelemaan paikoilleen ja yllätyin suuresti että meni sen kummemmin vääntämättä paikoilleen. Muutamia kuviakin otin tietysti ettei pelkkää tekstiä tule. Etukatetta piti/pitää lyhentää n.5cm ylälaidasta ja alakatetta lyhentää päästä n.10cm mutta pienellä sovituksella saa kyllä istumaan. Ja omaan silmään ilme koheni kyllä huomattavasti. Tykkään henk.koht tuosta SR:n katteen mallista paljon eikä ole niin yleinen. Roxin ja speedfightin katteitakin mietin mutta ovat ihan liian leveät tähän kun muuten mopo on niin matala ja pieni.
Katteiden väriteemana tulee säilymään Battery. Eli mustakeltaiset ja tarrat tulee myös.
Kaasari menee tässä joku päivä säädätykseen scootzstorelle niin saadaan kesällä ajoon tämä.