Harmi etten oo huomannu sun ilmotusta
Voisin kyllä pytyn ostaa jos on nestejäähy ja menee roxiin. Jollei sitä joku osta .. Ilmottele mulle vaikka jos haluut ton pytyn myydä erikseen mulle. Ja s6 hiilikuituläpillekkin vois olla tarvetta. Sais nyt mutsi jo järjestää synttärit että saisin hiukkasen rahaa näihin osiin.
Vielä on tarvetta: koneen stefat, c4 tn9 laakerit, pytty, kisasähköt. Jonik1ilta kyselinki jo MVT Premium kisasähköistä, josko sieltä saisin halvemmalla. Eli semmonen 300e pitäis jostain löytää, jos käytettynä noita meinaan ostaa.
Mutta joo, enköhän mee taas takasin hiomaan tota underia. Melkosen kuoppanenhan siitä tuli kun pahvista aloin sitä muottia vääntämään. Pitää nyt hioa ihan tasaseks ja sitte paikkailla reikiä joita tulee.
edit. joo ja jos on tarjota S6 SP MK2 tai parempaa pyttyä niin laita yvllä viestiä. Tarvetta olisi.
Ja tää kaveri tosiaan jolta aiemmat osat ostin niin on nyt valmis maksaa 55e mulle takasin. Laitan sen sylinterin postissa takasin sinne päin kun on rahat tilillä.
edit2. ja nyt on sitten hiottu ja kuidutettu underin kuoppia tasasemmaks. Täytynee käydä ostamassa huomenna vielä yks neliömetri lasikuitumattoa, että saa hyvän tasasen perän aikaan.