Kyllä, ihmeitä tapahtuu! Nimittäin mahdoton tapahtui ja manki lähti tulille!
Kipinän metsästys alkoi johtojen karsimisella, päätin jo eilen että turhat johdot pois.
Yläällä johdot jotka on turhia minulle, alempana johdot jotka tarvitsin
Eli valojen, vilkkujen, starttien yms turhien härpäkkeiden johdot lähti. Valot saatan joskus laittaa mutta näillä näkymin tämä tapahtuu kun lämpötila on +15.
Mutta johtojen kiinni laiton jälkeen-> ei kipinää
Ei siinä sitten oikein ollut vaihtoehtoa, cdi, puola tai magneetto. Mittailin siinä sitten yleismittarilla kaikkea ja sain eroavat lukemat kun mittasin impulssikäämiä??, toinen näytti jotain ja toinen ei mitään. Eli mullahan oli yks vanha noita niin iskin sitten sen kiinni, kokeilin ei näy kipinää, mutta kuului kyllä! Auringon paisteessa poljin niin eihän sitä nähnyt mutta kipinä siis löytyi. Pari polkaisua ja manki tulille
Pientä imuvuotoa oli kun tuossa kaasarissa oli joku kurilaippa tossa välissä, se pois ja parempi tiiviste-> toimii!
Täyskaasulla käy vähän laihalla, muuten hyvä.
Vikassa kuvassa on siis kaikki mopon sähköt tällä hetkellä, 4 johtoa tarvii käyntiin lähtemiseen, 1 johto sammutukseen.
Jos se nyt sen pari viikkoa taas toimis niin oisin tyytyväinen, mutta tuskinpa, päivitystä luvassa mm. inner rotor kitin asennuksesta. Hyvällä tuurilla ajelua jäälläkin jos nuo lumet vähän sulas tuolta.