Onko hienouksia se että ne käytti ihan normi auton koneita aihiona ja vanhoja lohkoja?
Ahtojahan niissä oli joku 4-5baria, että jos joku saa tälläseen koneeseen senverran, niin kyllä siellä tehoa on
Formuja koneissahan oli joku 1500cc ja max 1500hp, niin tästä pitäis saada 190hp, mutta ne nyt on tehoja jota tässä ei voi hallita
Eihän tässä edes koiteta tuommosta, mutta joku tehotavoite pitää olla, sanotaan vaikka 50hp@1.5bar.
Tuleva kansi on senverran järeä ja kuutioita tulee vajaa 190cc. Nokkakin on järeä, että tehontuotosta ahdoilla ei voi paljoa arvailla.
Ostin myös toisen koneen joka saattaa olla parempi aihio, mutta sen näkee ensviikolla.
Yksi juttu kans oli joka on hyvä tietää, kampurassa pitää olla vähän sivuttaisvälystä kun mangeetosta koittaa.. Eli pitää tilata lohkojen tiiviste joka on paksumpi, nykyisessä satsissa on kapeampi mitä tuossa on vakiona.
Zakun kannesta kuvaa, minä otan kyllä palotilan kunnolla pyöreäksi.
Ainaki mun silmään, jo vaparissa ois liika vähä tilaa venojen ympärillä.
Tästä kuvasta näkee massiivisuuden.
Noissa on venojen kulmia muokattu, jotta on maximi koko saatu toimimaan.
Jotain tällästä pitäis tavotella.