Mmakkee
- Pyörä:
- Kawasaki KX250F -12
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 17.4.2009 21:14
KUISKUIS kirjoitti:Mmakkee kirjoitti:Kotarissa tosin vakiona 36/38mm.
Vanhemmissa ilman vforcea 36mm ja uudemmissa 38mm.
Kylhän uudemmissaki mun mielestä on 36mm vakiona. Aainaki mulla 2011 mallissa 36..
Perkele väärinpäinhän tuo meni. Eli vanhemmissa 38 ja uudemmissa 36mm
Pöö
KUISKUIS
- Pyörä:
- -14 300EXC
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 7.4.2011 18:13
Tosiaa rumpujarrut on kyl ihan jees jos toimii. Tuppaa vaa menee helposti lukkoo. Keulille aattelin ehkä jonkunlaisen levyn jos sais...
Huomenna oli alunperin takahaarukkaa tarkotus jatkaa vähäsen mutta tajusin ettei mul ole viel pidempiä ketjuja nii seki siirtyy myöhemmälle. Kuitekii jokapäiväses ajos niin kauan ku talli saadaan ja projektin saa kunnolla alotettua.
Ai onks vanhemmissa 38 kaasari? Miksköhän muutettu 38->36? Taitaa olla ainut kisapiikki missä 36mm kaasari
Präääm pärpärpärpär
Hoffe
- Pyörä:
- Kolmesatku kotaree
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 23.6.2008 23:57
Pienemmällä kaasarilla haettu alavääntöjä.
Mmakkee
- Pyörä:
- Kawasaki KX250F -12
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 17.4.2009 21:14
Luulisin että juurikin toisinpäin. Vanhemmissa kun ei ole vforcea niin laitettu isompaa kaasaria että saadaan alavääntöjä ja uudempiin ku saatu vforce ni ei olla tarvittu niin isoa kaasaria enää ja laitettu pykälää pienempi. Samalla hiuksenhieno ero saatu kulutukseen.
Pöö
KUISKUIS
- Pyörä:
- -14 300EXC
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 7.4.2011 18:13
Niijoo.. mut miksköhän sitte kaikki muut melkeimpä käyttää pyörissään 38mm? Ei siinä kyl tietyst isoa eroa ole..
Pjerkele ku en tolle syyylärille keksi mitää paikkaa....
Präääm pärpärpärpär
Yrskä_
- Pyörä:
- Derbi GPR 125 Racing, Tunturi City, Tunturi Start
- Paikkakunta:
- Muutama metri alle Rovaniemen
- Liittynyt:
- 23.1.2011 0:32
Minun korvaan aikamoista amatöörien paskan jauhamista. Siinä on iso ero ku tehään hommat kunnolla eikä sinneppäin. Onko tosiaan niin kiire ettei voi miettiä sitä mitä tekee? Eikö se nyt esimerkiksi ole sama jatkaa sitä takahaarukkaa nyt ja laittaa konepaikoilleen niin voi sitten teetättää justiinsa oikeanlaisen takarissan sinne että tulee varmasti suora ketjulinja, ja mihin sie tarvit ketjuja että voit pidentää sen takahaarukan? Ei voi ymmärtää tuommosta sähläystä. Teet ajatuksella koko homman ja hommaat kunnon osat sinne, niin kehtais ehkä seuratakki tätä rojua...
Hoffe
- Pyörä:
- Kolmesatku kotaree
- Paikkakunta:
- Jyväskylä
- Liittynyt:
- 23.6.2008 23:57
Mmakkee kirjoitti:Luulisin että juurikin toisinpäin. Vanhemmissa kun ei ole vforcea niin laitettu isompaa kaasaria että saadaan alavääntöjä ja uudempiin ku saatu vforce ni ei olla tarvittu niin isoa kaasaria enää ja laitettu pykälää pienempi. Samalla hiuksenhieno ero saatu kulutukseen.
No kyllä se pienempi kaasari on ihan niitä alavääntöjä varten eikä se vforce liity asiaan mitenkään. Pienillä kiekoilla kone saa imettyä paremmin soppaa, vähän sama jos koitat pillillä ja puutarhaletkulla imeä limpparia kummalla on helpompi?
Toivottavasti proju lähtee pian etenemään vauhdikkaammin ja tulosta syntyy!
temeee.
- Pyörä:
- KTM Exc 300
- Paikkakunta:
- Rovaniemi
- Liittynyt:
- 28.3.2010 10:17
Mitä täällä marmatetaan ku mitään ei ole vielä edes tapahtunut?
relax ja odottakaa siihen että kuissi saa tallin ja alkaa hommia tapahtumaan, tarpeeksi kauan marmatatte jokasesta asiasta jota ei ole vielä edes tehty niin laskee motivaation siihen että tekee kaiken omassa rauhassaan eikä päivitä topiccia.
Kiitos ja anteeksi.
KUISKUIS
- Pyörä:
- -14 300EXC
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 7.4.2011 18:13
Eihän tässä ole mitään tapahtunu periaatteessa koko projektille? Kone ja takaratas hankittu...
Ja kiire? ei tässä mikään kiire ole
Tallin saa vasta tämänkuun lopulla esimerkiksi. Mut ois se hyvä olla "paperilla" valmiina siihen mennessä
Ja kun tää on niin kauan jokapäiväsessä käytössä kun saan tallipaikan ja projektin kunnolla käyntii, ja meinasin pidentää huomenna takahaarukkaa ja mulla on nytteki ketjut niin tiukat että rengas ihan edessä. Ei ihan ketjut riitä jos pistän takahaarukkaa lisää pituutta? Vaaaiii eikös näin ole
Minkäs verta takahaarukkaan muutes pituutta pistäisi?
Präääm pärpärpärpär
P U C H
- Pyörä:
- Tunturi Tiger, Benelli 49X
- Paikkakunta:
- Saarijärvi
- Liittynyt:
- 17.11.2009 19:48
Sille ketjulle saa lisää pituutta ostamalla kaupan hyllyltä pitemmät, taikka toisella ketjulla jatkamalla.
Tunturi projekti. Tunturi = Moottori, se olet sinä
Yrskä_
- Pyörä:
- Derbi GPR 125 Racing, Tunturi City, Tunturi Start
- Paikkakunta:
- Muutama metri alle Rovaniemen
- Liittynyt:
- 23.1.2011 0:32
Pidennä takahaarukka sen verran miltä tuntuu ja sitten osta ketjut. Näin kuvainnollisesti voi sanoa että älä kysy apinoilta apua jos tiiät mitä tehä.
KUISKUIS
- Pyörä:
- -14 300EXC
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 7.4.2011 18:13
Niinhän se on, taidan pidentää vasta kun saan muutenkin aluilleen tämän.. Turhaa ostaa ketjuja kun joutuu myöhemmin ne 520 ketjut kuitenkin ostamaa.
Präääm pärpärpärpär
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Kuinkas paljon meinasit tankillisella päästä?
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Mmakkee
- Pyörä:
- Kawasaki KX250F -12
- Paikkakunta:
- Helsinki
- Liittynyt:
- 17.4.2009 21:14
arsori kirjoitti:Kuinkas paljon meinasit tankillisella päästä?
Kyllähän kolmella ja puolella litralla pääsee. 25-40km veikkaisin.
Eipä tuolla niin kovaa kuitenkaan pysty ajamaan että saataisiin ihan hurjia 30l/100km kulutusta
Pöö
KUISKUIS
- Pyörä:
- -14 300EXC
- Paikkakunta:
- Kuusankoski
- Liittynyt:
- 7.4.2011 18:13
Varmaan jos oikein säästäväisesti ajaa niin sinne 50km paikkeille
Pitäs talveks keksiä jonkulainen käyttö tolle PV:n koneelle sitte kun ktm kone tulee kiinni. Ensin kävi mielessä jonkunlainen kelkka, mihin taakse kottikärryn yms "vanne" Johon nappularenkaan keskiosa leikattuna pulttien kanssa tai ilman..
Nno sen on vasta PV projun jälkeisiä juttuja
Präääm pärpärpärpär
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista