mirree kirjoitti:teemu96 kirjoitti:mirree kirjoitti:teemu96 kirjoitti:Ktm supermoto
Eli ihan polisport supermoto lokari?
Ei kun ktm:n oma supermotolokari, motokeitaalta saa ainakin. Polisport supermoto imo rumin lokari ikinä
Pystytkö ettii mulle, ei löytyny pelkästää mustaa :O?
Jammu1234432 kirjoitti:vastauksia edellisestä sivusta:
USD mustaksi, ktm valomaski biltema loksun kera mustina vois näyttää imo ihan hyvältä olikos sulla pinnavanteet hankittuna ?
varpaat_suussa kirjoitti:@Teemu96
Ai se että mulla oli joskus halo maski niin sanoo sen etten saa mielipiteitänikää enää sanoo, no ihansama pitää varmaa olla sitte hiljaa.
mirree kirjoitti:Mistäs tuota hiilikuitu teippiä vois ostaa, oks toi biltema millasta? Tai kertokaas mistä vois tota teippiä ostaa? Kokemuksia?
Jippeyee kirjoitti:mirree kirjoitti:Mistäs tuota hiilikuitu teippiä vois ostaa, oks toi biltema millasta? Tai kertokaas mistä vois tota teippiä ostaa? Kokemuksia?
Bilteman teippi on halpaa ja sitä on paljon...tosin se on jo valmiiksi vähän rytyssä kun sen suoristaa...itse en osannut sitä käyttää joten luovuin siitä ja 2 tötsää oottamasssa ilman tarvetta
Vauhtiviivatarra kirjoitti:Nyt jotain järkeä noihin lainauksiin. Jos vastattava viesti sisältää jo kolme lainausta, ei niitä kaikkia tarvitse lainata vaan lainauksista voi poimia sen olennaisen osan ja poistaa loput. Topikissa edellisenä olevaa viestiä taas ei yleensä tarvitse lainata ollenkaan, ainakaan kokonaisuudessaan.