Noniin, eli tänään (tai eilen, 14.3) tuli siis 72cc sylkkä ja pari varin osaa perille. Kävin hakemassa öljyt kun sai halvalla, eli täyssynteettistä Shellin Helix HX7 5W-40 5€ litrahintaan.
Kannenkin viimeistelin, suoristin tiivistepinnan lasia vasten hiomalla ja laitoin venat kiinni. Venat sai laitettua ihan pelkin sormin painamalla, vaati tosin hiukan itsehillintäkykyä olla heittämättä kantta seinään kun ei nyt venatyökalua löytynyt kotoa. Sormet vieläkin kipeät vaikka kasaamisesta pari tuntia.
Huomenna siis tarkoitus ehkä laittaa tuo pytty + kansi kiinni ja ihmetellä säätöjä. Suutinvaihtoehtoja on tällähetkellä oikeastaan vain 78, 88 ja 100. Putsarina yhä Stage6 vaahtomuovinen, eli tuo 100 voi toimia ihan ok, 88 luulen olevan liian pieni.
Etuvariaattoriksi tuli siis tuollainen "high-speed/racing" systeemi, saa nähdä miten toimii verrattuna vakioon. Vakio olisi muuten ihan riittävä mutta kulunut melkoiset urat hihnasta. Testiin myös 6g liukurullat uuden varin kanssa.
Myös uusi takavalo saapui pari päivää sitten mutten ole jaksanut laittaa kiinni, eiköhän sekin löydä paikkansa huomenna.
Sitten taas kuvia: