Teeppä Newbie silleen, että otat valurautaisen Döörbin-vakiopytyn ja tuon Malossin pytyn vierekkäin. Sen jälkeen ota vaikka keittiövaaka, jolla punnitsen molempien pyttyjen painot ja katsot, että onko tuo Malossi alle sen valurautaisen-pytyn painoinen vai ei. Jos Malossi on kevyempi, niin se on 100%-varmasti alu-pytty. PS. pidä huolta SCR corsesta, oli kova putki!
J11 kirjoitti:sellasta se on kun jokainen haluaa päteä..
MHR
Team on puhdas kisakäyttöön tehty sylinteri eli ts. täys kierrospytty. Sen näkee jo noista kanavien asteista ja siitä tehomäärästä, mitä siitä otetaan.
-Miksi Malossi tekee tuolle pytylle vääntöputkea?
-Miksi MHR Teamin huipputehot tulevat alle 13k/rpm?
-Miksi Team luokitellaan joskus jopa Mid-race luokkaan (2stroke-tuning) sen takia, että se tuottaa vähemmän heppoja, kuin esim. Prorace 70 ja 8T, Bidalot 70cc ja Patanegra, MUTTA tuottaa taas enemmän vääntöä, kuin em. pytyt.
Tunnen kaksi henkilöä, joilla tuo MHR team on ollut ja he voivat varmistaa sinulle, että se on vääntöpytty. (Toisella heistä ollut myös Prorace, joten tietää vääntö ja kiekka-pyttyjen erot.)