Joopajoo. Kaasuvaijeri tehty, imukaula tehty (kahdella nipalla, toinen Boostbottle, toinen alipaine), takajarruvaijeri jotenkin kiinni, maadotuspiuha rungosta koneeseen jnejne... JA SEHÄN KÄY.
Nappaa alhaalta helvetin nätisti, mut siihen se loppuukin.
Kytkinjouset irrottaa noin 6krpm, ja sit vetää aina johonkin 7-8k saakka kunnes meno kuolee. Varin säädöt? Luultavasti n. 50% VP-jousi vois olla paikallaan?
Koneessa siis nyt:
-Vakiopytty, pako +75%, 19mm korkea. Huuhtelut siistitty, takahuuhtelun suuntausta & kokoa muutettu. Korotettu jotta aukot aukeavat AKK, ja sama 1,5mm pytyn päältä pois. Kantta laskettu 1mm, squish n 50% ja välys 0.4-0.5mm.
-dellorto 18mm ilman putsarria, tilalla jonkinnäkönen kiihdytyssuppilo
-Omatekemä imukaula, stage 6 läppäkotelo, ja käytännössä Malossi VL6 vastaava läppäventtiili
-Stage 6 Pro putkena
-Varissa malossin multivari, 6krpm kykäjouset ja malossin keltanen (15%?) VP-jousi
-Kevennetty vauhtis
NGK BR8/9HS
Kunhan ton sais ylhäältäkin kulkeen ni vois ottaa ajovideookin