Tehokuoppa tahtoo olla ihan tyyppiominaisuus 2-tahdissa missä ei ole pakoaukon säädintä että tuskin siitä kokonaan pääsee eroon, mutta tuo boostbottle voi olla yksi konsti millä sitä saa helpotettua ja toinen on hyvä pakoputki, mistä onkin jo hölisty jonkunverran.
Tavoitteena lähinnä tehokäyrän optimointi kiihdyttelyyn ja haastavaan rata-ajeluun. Ei tällä jälkimmäistä paljoa tehdä, mutta kuskilla on kivempaa kun itse pyörän kierroksilla pitäminen on pienenin haaste.
Se on muuten ihan yllättävä tosiasia kuinka paljon ripeämmin semmonen laajalla tehoalueella varustettu pyörä kulkee radalla ja muissakin tilanteissa. Dynotettiin kaverin detsiä jossa on tyhjennetty vakioputki, niin huipputehoa siinä oli vain hivenen enemmän kuin mbk:ssa, mutta tehoalue paljon laajempi. Vaihdetta vaihtaessa kiihtyvyys pysyi suunnilleen samana koko ajan, kun taas mbk:ssa joka vaihteella tuntee kiihtyvyyden putoavan kun laittaa uuden pykälän silmään, seuraavaksi vetää hyvin, sitten taas hiipuu ja sitten uutta vaihdetta pesään.
Se mua vähäsen ihmetyttää miten siinä detsin putkessa voi olla laajempi tehoalue vaikka se on hivenen lyhempi ja erittäin paljon paksumpi kuin tuo mun diy putki Se on sitä mustaa magiaa..
two smoke four joke