Noniin päivitellääs tätäkin pitkästä aikaa
Oon saanut vähän aikaan viimeaikoina. Ostin purkuosista uuden tankinkorkin ja avaimet ja terpin kahvarungon jossa pitkille katkasija. Sähköt laittelin v-faceen ja vilkuille jne.
Ketjut rasvattu,jarrut ilmattu tankki täytetty jne.
Kunnes pistettiin käyntiin...Tyhjäkäynti sellasseet 4000rpm ja kiersi max 6000rpm ja kierrokset leijui.
Noh tänäänhän sitten laitoin kellon soimaan siinä kymmeneltä ja heräsin laittamaan detsiä. Otin paisarin irti ja kääntelin ja availin kaasaria...jooh luisti jumissa. Päädyin sitten ottamaan sen (kaasarin ) irti. Noh siitähän tää purkaminen alkokin
Ekana lähti se katalysaattorin tehoste-härpäke letkuineen päivineen. (enkä muuten tasan laittanu takasi) Sitten huomasin kuinka ilmanputsarista valu veden ja öljyn ja hiekan sekotusta = ilmanputsaria irti. Siinähän irroteltiin sitten takahäkki ja hilppeet ja päästiin ilmanputsariin käsiksi
(tässä välissä kävin maukkaalla keburullalla ja ostamassa peltipöntöllisen bräkleeniä)
Ilmanputsari aivan paskassa, hiekkaa kaikkialla -.-
Putsailin sitten ne ja kaasarin siinä ja sitten kasaamista alotellessa aattelin että korjaampas ton ryypyn samalla kun vaijeri oli ollut irti...eihän siellä kaasarin sisällä ollut ainuttakaan hilpettä ryypystä tallella -.-
Mistäköhän sellasseen sais hommattua?
Samalla tuli huomattua että kohta jossa kaasuvaijeri jakaantuu öljypumpulle oli katki.
Mietinkin että miks helvetissä se sylkee öljyä putkesta niin saatanasti
öljypumppu pumpannu kokoajan täysillä öljyä sekaan .
Huhuhu tuli kyllä ihan tarpeeks rojektia tällekkin päivälle