Morjens, tässä nyt on ollu pieniä ongelmia, en saanu peltejä mankeloitua missään, koulut loppuu ja työt alkaa ja aikaa tekemiseen jää vain viikonlopuille
Ärsyttävää.
Nooh, nyt on sentään migissä taas lankaa ja hommat etenee edes johonkin suuntaan.
En tajua mikä ihmeen kesämasennus mulle nyt iski, on rahaa, hitsaus kamat, uus talli järkässä, aihiota mistä tehä mutta nyt sitten ei ole aikaa. Vähän samanlainen noidan kehä kun yleensä rakentelussa että nuorena on aikaa ja jaksamista, keski-iässä on rahaa ja jaksamista muttei aikaa ja vanhana on rahaa ja aikaa muttei jaksamista :/
Perkele.
Nooh, kaikesta huolimatta innostuin kokeilemaan pystyykö valurauta sylinteriä todella hitsata migillä jos vain esilämmittää kunnolla, niinpä käyntiin tuli polkaistua operaatio täys läppis, eli olen kyllä vähän pettynyt ton nykyisen pytyn alavääntöihin ja ajettavuuteen niin päätin että nyt tehdään stunttaus setti.
Sylinteriksi olis tarkoitus tulla täysin läppäohjattu pytty jonka olen jo tehnyt johonkin pisteeseen ->
Homma on vielä pahasti kesken mutta eiköhän se siitä joskus...
Tämän kaveriks tulis korkea puriste kansi, mallia vanhan mallinen, laskettu ja puolipalloks avarrettu. Puristus suhdetta ei ole vielä sen tarkemmin mietitty, tietysti mitoitettu tehoputki ja ilmeisesti 18 tai 20mm dellorto phbg.
Tarkoitus olis että tässä olis semmoinen kompromissi tehoalue eli ei vääntävä eikä kiertävä vaan siltä väliltä mutta silti painottaen että tehoa pitää löytyä. Eli koitetaan saada hyvät ylätehot paljon alaväännöistä tinkimättä.
Ei mutta muuta, pitäis käydä huippuja ajelemassa (ja videoimassa) nykyisellä setillä mutta alko yhtäkkiä kuumottaa yleisillä teillä ajelu kun satuin vetäsemään tutkaan 75@40 enkä halua enään kusta autokorttia jonka saisin tossa elokuussa
Täytyy tutkailla, ei muuta. Hyvää kesää