Öffii
- Pyörä:
- Mbk X-limit USD Stunt
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 5.7.2010 22:29
Niin kai se häätyy.. En olis vain uskonu että ton valurauta 75cc:n jälkeisillä säädöillä kävis rikkaalla.. Tällä hetkellä 28 dellortossa 120suutin
Tuli muuten haettua punasta ja mustaa nahkaa penkkiin ja tod.näkösesti ensiviikolla penkkiki pakettiin
Ja kaverilta tuli sitte saatua tollanen Stage6 Oranssi Lämpömittari niin pääsee vilkuileen noita TPR lämpöjä muutenki ko kämmenellä
Vielä olis tiedossa pumppujen huoltoa ja jotakin pikkuosia pitää maalata
M4ikki
- Liittynyt:
- 18.5.2013 21:39
Itellä teki roxi vähän samanlaista ko vanhat läpät harotti. Tuo parempi sytkä auttaa muuten kans ihan kivasti tehoihin ainakin tuon tasosella pytyllä
arsori
- Pyörä:
- KTM EXC300
- Paikkakunta:
- JKL
- Liittynyt:
- 19.1.2012 0:01
Otsikosta voisi päätellä, että tästä on tulossa stunttivehje. Vakiosytkä lienee stunttikäytössä paras vauhtipyörän massan takia. Tokihan huipputeho olisi varmasti parempi kisasähköillä tjms.
''We work jobs we hate, so we can get money we don't need, to buy stuff that we don't want, to impress people we don't like''
Öffii
- Pyörä:
- Mbk X-limit USD Stunt
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 5.7.2010 22:29
Joo tiiän että auttais saamaan tehoja irti ja löytyyki tollanen Malossi MHR kisasähkö paketti, mutta sitä en varmastikkaan laita kiinni koska vääntöjä tässä kaivataan eikä mitään suuria tehomääriä..
Ja pitää kokeilla toisillä läpillä yms..
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
No kisasähköillä vääntö saattaa olla juurikin parempi jos ennakkokäyrä on parempi kuin vakioissa, elikkä ennen tehoaluetta ennakko aikaisemmalla. Vakion painavempi vauhtipyörä auttaa vaan keulan nostossa kytkinpommilla, mihinkään muuhun se vauhtipyörän paino tuskin vaikuttaa stunttikäyttöä ajatellen. Mutta kyllä minäkin varmaan vakiot pitäisin kun niillä ei tarvi sitä säätämistä murehtia.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Öffii
- Pyörä:
- Mbk X-limit USD Stunt
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 5.7.2010 22:29
Joo no mitä oon ite noita kisasähköjä laitellu ja säädelly niin on kyllä alaväännöt aika hyvin hiipunu..
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
No sitten ne kisasähköjen ennakkokäyrät on vissiin aika paskoja
Tai sitten ne on tehty sellaisiksi sen takia että sama malli toimisi hyvin monessa eri moottorissa. Jos käyrä on jollekkin moottorille hyvä, toiselle se voi olla jopa tuhoisa jos ennakko on väärässä paikassa liian aikasella.
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Öffii
- Pyörä:
- Mbk X-limit USD Stunt
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 5.7.2010 22:29
Noniin, nyt alkaa pikkuhiljaa uupumaan ideat mikä tossa mopossa olis, läpät oon korjannu, eli hioin runkoa sillain että läpät on mukavasti eikä raota, sitte uuet bensat tankissa, uusi tulppa ja pienempi suutin.. Samaa paskaa edelleen ei mitään muutosta.
Seuraavaksi vaihdan tuon magneeton, kun silloin kun meni kampiakseli poikki niin tuli jotaki naarmuja sinne sisälle..
Jos ei silläkään toimi niin häätyy koittaa jotain toista kaasaria
Mutta joo tässä nyt tylsyyttäni maalasin jarrusatulan adapterin, maali nyt vaaleampaa mitä rungossa, mutta mielummin tuo entä ruosteinen adapteri.
Apikka_Razing
- Pyörä:
- Aprilia sx -125 sekä Gileran rutku talveks
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 22.1.2011 17:36
Niin siis miten paljon pienemmän suuttimen sie nyt sinne pistit?
Öffii
- Pyörä:
- Mbk X-limit USD Stunt
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 5.7.2010 22:29
10 numeroa pienemmän suuttimen iskin pesään. Kaipa se pitää vielä pienempi hommata.
Tuli vain tässä mieleen että jos joku muu on näitä AM6 moottoreita purkanu ja kasannu niin eikös kytkimenpuolen stefaan tule sellainen ns: "pusla" sisälle? Kun kauan aikaa sitä mietin kun sen puslan sinne lykkäsin niin vuotaakohan se stefa painetta tai hörppiiköhän se öljyä kytkinkopan sisältä?
Koska ei se nyt niin tiiviiltä vaikuttanu omasta mielestä
Ja tässä kuva tulpasta ja kannesta.
Helvetin rikkaallahan tuo näköjään käy ja näyttää että ihan liikaa öljyäki olis, mutta 2% seokset tankissa kuitenki on..
Miten se voi oikeasti käydä nuin rikkaalla ja vielä pienemmällä suuttimella entä mikä valurauta 75cc:n kanssa oli?
Olisiko kaasarissa vika, villiveikkaus..
Yam4ha
- Pyörä:
- Piaggio| EX: Yamaha Dt -06, Derbi DRD PRO SM, MBK Nitro, Aprilia Rx
- Paikkakunta:
- Tupos
- Liittynyt:
- 10.4.2011 13:08
KYllä sinnä tulee sellainen pusla.
Kokeile vaan reilusti pienemmällä, sittenhän sen näkee toimiiko. Syy voi olla tuokin, että on liikaa öljyä. Ainakin näyttäisi olevan aika tujusti, jos se kytkimenpuolen stefa vuotaa?
Jos kasauksessa laitoit paljon öljyä niin siitäkin voi johtua tuo määrä tuossa.
Palezu
- Liittynyt:
- 28.4.2011 9:59
2% seoksella lämpimällä koneella ei kyllä pitäisi enää hirveämmin savuttaa joten saattaishan se kytkimen puolen stefa vuotaa. Ota vaihteistoöljyt pois ja koita käykö paremmin
älä viritä niin se toimii
two smoke four joke
Öffii
- Pyörä:
- Mbk X-limit USD Stunt
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 5.7.2010 22:29
Kasauksessa en paljoa kyllä omasta mielestä laittanut, sormella vähän pyttyyn laitoin että ei ihan kuivana mennyt mäntä sisälle. Ja vois kyllä tosiaan käydä täkäläisestä yamaha liikkeestä hakemassa aluperäisen stefan tuohon kun ei se montaa euroa maksa ja pitää muutenki käyttää öljyt pois ja koppa irti kun unohtu laittaa polkimen jousen esijännitys niin ei palauta kunnolla ja pitää jalalla piettää paikallaan ettei rohise..
Apikka_Razing
- Pyörä:
- Aprilia sx -125 sekä Gileran rutku talveks
- Paikkakunta:
- Joensuu
- Liittynyt:
- 22.1.2011 17:36
Koita vaa reilusti pienemmällä suuttimella ja jos ei lähe nii kato jumiiko ryyppy silleen että se jää päälle
Öffii
- Pyörä:
- Mbk X-limit USD Stunt
- Paikkakunta:
- Tornio
- Liittynyt:
- 5.7.2010 22:29
Apikka_Razing kirjoitti:Koita vaa reilusti pienemmällä suuttimella ja jos ei lähe nii kato jumiiko ryyppy silleen että se jää päälle
Niin kai se häätyy tehdä, mutta magneeton ja tuon stefan kyllä nyt uusin ko on mahdollisuuskin siihen. Ja miksihän tuo mopo sitten lämpeää niin pirusti ja aika lyhyessä ajassakin?
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista