Muikhu kirjoitti:Mitenköhän on että näkeekö tätä muissa näyttelyissä kuin ACSsässä kun itse olen lapissa juuri ACS aikaan?
Noh se riippuu miten acs sujuu, jos oikein innostuu niin voishan sitä muihinkin isompiin näyttelyihin hakea
Todenäköisesti ainakin täällä Etelä-pohjanmaan pikkunäyttelyissä saattaa esiintyä
jerepe kirjoitti:No mä sanon suoraan että en ymmärrä tyyliä, ei oo mun juttu
Mutta sehän on vaan mielipide ja jotka tyylisuuntaa arvostaa niin varmasti toimii. Itsellehän näitä vehkeitä loppupeleissä tehdään. Mutta siitä täytyy nostaa hattua että on panostettu! Tyylisuunnalle ja muille on ihan sama mutta sitä arvostan että on nähty vaivaa ja työn jälki on huolellista ja tarkkaa. Keep on doing good man. Tsemppiä ACS!
Kiitos!
Tään tyylisii mopoja kun ei juurikaan ole tehty ja uutta ja ihmeellistä on hankala arvostaa kun ei ole mihin verrata
pysynmatrixissa kirjoitti:Itse taas pidän ärhäkkäästä tyylistä, muutenkin mukava seurata kun projekti ei ole kaikista tavallisin. Väri on muuten aika täydellinen mielestäni. Aika usein projektit tuppaavat olemaan sellaisia missä ruuvataan tehariderbiin uusi pytty kiinni ja maalataan paukulla katteet.
Jep, omastakin mielestä väritys on aika nappi valinta!
Tosi yleinen isoissa pyörissä mut siihen on syynsä
Ei maskii enään kerkeis vaihtaankaan, se on nyt mikä on
Ehkä se sit siihen istuu kun saa muun mopon ympäriltä valmiiksi.
Viimepäivinä on pääasiassa koottu moperia ja värkätty lavasteita. Tosi aikaavievää puuhaa kun kaikenmaailman pikkunippeleitä uupuu.
Eniten päänvaivaa tuottaa putken hitsaus ja jarruletkut. Lähialueen hydrauli ja mp liikkeet kierretty mut ei vaan ole tärpännyt
Tilatakkaan ei enään kerkeä...