Iltaa motottilaiset!
Benelliä on tullut hieman "laitettua". Kevyttä tuuninkia tarkoitus tähän harjoittaa, jotta sitten myyntivaiheessa erottuu edukseen massasta.
Fiksasin etukatteesta pienen halkeaman ennenkuin isompaa lovea olisi tapahtunut. Lasikuitukittiä klöntti molemmille puolille, jonka jälkeen ulkopinnan hionta ja maalaus. Päätin aamulla ajella motonettiin ja ostin kuparinoranssia spraymaalia. Etukatteet muuttuivat kultaisista kuparinvärisiksi, ja kokeilumielessä ostettu ubertapen palanen löysi myös paikkansa. Tuurilla sattui jopa olemaan samaa tyyliä kypärän kanssa!
Vasemmalta puolelta pitää vielä siistiä tuo teipin alareuna mutta muuten on kyllä varsin laadukasta tavaraa!
Benellin kevyttä ehostusta:
- Pakoputken uudelleenmaalaus
- Lisää "uuberia" etukatteisiin
- Alakatteen korjaus
- Oransseja yksityiskohtia (Bensaletkut, venttiilinhatut..)
Siinä listaa ainakin näin aluksi. Orkkispeilit oli edellisen omistajan aikana ottanut osumaa ja niitä olen myyntiä varten myös ehostanut, mm. varsien lyhennys ja uudet kiinnikkeet. Niistä kuvaa myöhemmin. Alakatteen onnistuin särkemään kun pommitin vähän_turhan_lujaa korkeahkoon hidastetöyssyyn. Onneksi sen korjaaminen ei niin kriittistä ole kun vika ei varsinaisesti mihinkään näy. Etusivukatteiden yläosiin tarkoitus askarrella ohut kaistale
Mesh Orange -Ubertapea.
Kellään vinkkejä kuumakestomaalaamiseen? Pakoputken maalaus kusi viimekerralla, kun 350 astetta kestävä kuumakestomaali kuoriutuikin jo ajossa pois!?
Jostain luin että 350 asteen kuumakestomaali vaatii pinnan lämmityksen kerrosten välillä. Riittääkö mopon pakoputkeen 200-300 asteinen kuumakestomaali? Vinkkejä kiitos!
Tällainen plän Benellin ehostukseen. Lisäehdotuksia saa aina ehdottaa, mitään suurempaa tosin tähän mööpeliin tuskin tulee.
Stay tuned!
- Niko