Ostin mopon takaisin Wozerilta, koska hän on muuttamassa omaan kämppäänsä lähiaikoina, niin päätin sitten tukea häntä.
Mopon historiasta tiedän lähes kaiken, sillä olihan tämä minulla ennen kuin Wozer tämän osti.Muistatte varmaan...
Wozer tälle on jo jotain tehnytkin, tai siis teetättänytkin. Jo tehtyä :
-Mopo leikkasi kiinni, joten siinä vaihdettiin sisälle vertexin mäntä, sylinteri hoonattiin, vesipumpun ratas vaihdettiin uuteen, sekä laitettiin uusi tiivistesarja.
-Johdot käyty läpi Wozerin mukaan, mutta eipä tuo jarruvalo toimi..
-Runko putsattu melko huolellisesti, niin ei itse tarvitse sitä ruveta heti tekemään.
-Uudet vakio-polttimot vaihdettu MMX-maskiin. Heittäkääs YV:llä tarjousta jos haluatte ostaa maskin pois!
-Kiertokangen laakerit yms. tsekattiin ja todettiin olevan hyvässä kunnossa!
Sitten suunnitelmia :
-Ktm katesarja(Saa hetken aikaa olla ilman tarroja,kevään kuluessa sitten niitä laittelen)
-Uudet endurokumit,Bilteman varmaankin(ei haittaa vaikka kuluisi nopeasti
-Runko tarroitetaan hiilikuitulook-tarralla.Vaihtoehtona maalaus tummanharmaaksi
-Ktm numerokilpi, sillä uudenmallin valomaski liian hintava
-Vanteet putsataan ja hiotaan hieman ja sitten mustaa tarraa vanteisiin niinkuin käyttäjällä derbiMONSTER ja niiden päälle oranssia vanneteippiä.
-Koropalakin täytyy hankkia
-Moottorinposkien maalaus tummanharmaaksi/niihin sitä samaa hiilikuitulook-tarraa
-Vakioänkän kiillotus ja asennon muuttaminen
Muokkailin hieman Gimpillä- vähän tuontapainen tulossa siis.
Elikkä ulkonäön muuttaminen on ensisijaisena tarkoituksena! Tämä on sitten hitaasti etenevä projekti , sillä onhan tässä muutakin tekemistä, esimerkiksi lukio Kaikki tehdään siis mahdollisimman tarkasti.
Tässä on sitten erilainen meininki kuin aikaisemmissa...eli ne huutelut voi jättää ajatukseksi...
Minulla ei ole nyt niitä tämänhetken kuvia kun niitä vähän aikaa sitten poistelin koneeltani, mutta menen räpsimään niitä kuvia sitten, kun kuume on hellittänyt..
Toivottavasti tätä seuraillaan ja laittakaahan kommenttia vaan tulemaan! =)