Moro!
Teenpä nyt minäkin tämmösen projekti topicin yön tylsyyteen, ku on näyttänyt, että täällä saa paljon palautetta
Elikkäs ostin kyseisen ruusterin tuossa kuukausia takaperin. Skootterihan oli suunnilleen kahessa lihalaatikossa ostaessa, siinä oli vain runko ja kone paikallaan, loput osat oli laatikoissa.
Ostaessa ei ollut tietoa että onko staattori yms sähköt ehjät kun oli johdot katkottu, mutta muutamien tuntien asentamisen ja osien hommaamisen jälkeen skootteri lähti käyntiin, joka oli tottakai positiivista
Siinä kuvaa ostokunnosta !
Kuvan jälkeen alkoi purkaminen ja sitten sähköjen vetäminen ja osien lajittelu.
Välivaihesta nykykuntoon en jaksa kuvia laittaa, mutta näin lyhyesti tekstinä:
Tämäkin tarkotus rakentaa näyttelyyn ens kesäksi, ja on muuten aikalailla valmis, jotain pieniä muutkosia tulee tottakai. Katteita vielä puuttuu ja ne on maalamatta jos sattuu jollakin olemaan alempaa etukatetta, takapikkukatetta, etuvaloa ja underia niin niistä oisin kiinnostunut
Tekniikasta:
Tekniikkana toimii tällähetkellä vakio 50cc, koska motoforcen 70cc oli valmistusvirhe ja leipoi 20km jälkeen jo kiinni Katsotaan nyt hommaanko uuden 70cc, Leovince TT putki ajaa taas asiansa, kuten myös malossin multivari, tällä kertaa vain hiukan kevyemmillä rullilla (4,7g), 17,5mm Dellorto valitettavasti sähköryypyllä ja hiilikuituläpät + takavariaattorin säädöt.
Vanteet on takana Aprilia sr 13'' ja edessä jonwayn 12'', saa myös kaupata aprialian 13'' etuvannetta (jos ei löydy 13'' vannetta mistään niin vaihan etukumin vähän fiksumpaan ainaskin)
Ulkokatteiden väriksi tulee todennäköisesti kiiltävä ''ferrarin punainen''
Mielipiteitä kehiin, kiitos ! kettu kuittaa
Teenpä nyt minäkin tämmösen projekti topicin yön tylsyyteen, ku on näyttänyt, että täällä saa paljon palautetta
Elikkäs ostin kyseisen ruusterin tuossa kuukausia takaperin. Skootterihan oli suunnilleen kahessa lihalaatikossa ostaessa, siinä oli vain runko ja kone paikallaan, loput osat oli laatikoissa.
Ostaessa ei ollut tietoa että onko staattori yms sähköt ehjät kun oli johdot katkottu, mutta muutamien tuntien asentamisen ja osien hommaamisen jälkeen skootteri lähti käyntiin, joka oli tottakai positiivista
Siinä kuvaa ostokunnosta !
Kuvan jälkeen alkoi purkaminen ja sitten sähköjen vetäminen ja osien lajittelu.
Välivaihesta nykykuntoon en jaksa kuvia laittaa, mutta näin lyhyesti tekstinä:
Tämäkin tarkotus rakentaa näyttelyyn ens kesäksi, ja on muuten aikalailla valmis, jotain pieniä muutkosia tulee tottakai. Katteita vielä puuttuu ja ne on maalamatta jos sattuu jollakin olemaan alempaa etukatetta, takapikkukatetta, etuvaloa ja underia niin niistä oisin kiinnostunut
Tekniikasta:
Tekniikkana toimii tällähetkellä vakio 50cc, koska motoforcen 70cc oli valmistusvirhe ja leipoi 20km jälkeen jo kiinni Katsotaan nyt hommaanko uuden 70cc, Leovince TT putki ajaa taas asiansa, kuten myös malossin multivari, tällä kertaa vain hiukan kevyemmillä rullilla (4,7g), 17,5mm Dellorto valitettavasti sähköryypyllä ja hiilikuituläpät + takavariaattorin säädöt.
Vanteet on takana Aprilia sr 13'' ja edessä jonwayn 12'', saa myös kaupata aprialian 13'' etuvannetta (jos ei löydy 13'' vannetta mistään niin vaihan etukumin vähän fiksumpaan ainaskin)
Ulkokatteiden väriksi tulee todennäköisesti kiiltävä ''ferrarin punainen''
Mielipiteitä kehiin, kiitos ! kettu kuittaa