Tämmönen se oli tullessaan, vakio räpylät piti heti nakata hyllylle ja laittaa sirompaa peiliä tilalle, siinä samalla tuli liimailtua muutamat stage6 tarrat.
Viimeviikonloppuna kun olin lähdössä ajamaan variaattori kilisi aivan p*rkeleesti , se nyt sitten tuli käytettyä auki ja huomattua että variaattori oli kasattu entisen omistajan toimesta aivan päin prinkkalaa, no se kilkatus sitte johtuki onneks vaa siitä väärin kasaamisesta, samalla ku variaattori kerran oli auki nii vaihtelin sinne vähän kevyempää rullaa ja uuden hihnan. Käynnistyspoljinki lähti liikkumaan ku aikansa kaato jarrucleaneria ja anto vesipesua. Uusi tulppa myös tuli vaihdettua, sivujalustin asennettua ja kaasaria putsailtua. Sitten kun lähtiin testaamaan niin kone oli paljon eloisampi ja otti enemmän jengaa
Siinä samalla ku tekniikkapuoli oli taas kunnossa niin vaihdoin uudet tupet ja tummensin etuvalosta ne muovit joissa ei oo heijastuspintaa, maalasin jarrusatulan ja jarrunestesäiliön kannen yms pientä, sekä tein omaan silmään enemmän sopivan kilventelineen
Suunnitelmista senverran että ennen talvea pitäs tulla stonga + sen hilppeet, koropala ja underi. Sitte talvella katteet puretaan, maalataan punamustaksi ja korjaillaan niiden kiinnikkeet ku kiinnikkeitten heikkous näissähän oli tyyppivikana ja tämän johdosta vissiin neljä kiinnikettä kaikista katteista yhteenlaskettuna on ehyenä
Saa ja pitää kommentoida!!
-Juuzo