Moro!
Elikkä näiden lukuisten DT projektien sijaan mitä foorumilla olen bongannut viimeisen 30minuutin aikana ajattelin heittää tuon oman Derbin projekti osioon.
Ei siinä,kaikki mukavaa luettavaa.
Luukkia oranssi & musta haetaan. Ilmeisesti jo jonkin verran tuunattu Derbejä tähän ko. suuntaan,mutta ihan tekemisen ilosta ja sen takia,ettei tällä kylällä vielä sellaista ole Tosiaan ajettu vasta sen 100km,kun seisonut tallissa jo jonkin aikaa.
Uutta tulossa :
-Polisport kädensuojat (oranssi)
-Etukatteet (maalataan mustaksi)
-Takakatteet (maalataan oranssiksi)
-Takalippa pidetään vakiona (musta)
-Polisport smoto lokari (oranssi ja vähä mustaakin)
-Pohjapanssari (omaa käsialaa)
-Maski (maalataan oranssiksi)
-Himpun verran isompi suutin vois olla ihan jees
-Myöhemmin myös kesä renkaiksi smotot
-Kilventeline
-Jotain chromia putkistoon
-Uudet peilit
Nämä nyt ainakin ja varmaan myös jotakin muuta pientä tulee.
Runkoon en koske,koska vielä kuitenkin aika uuden karhee peli ja kaikki alkuperäiset osat säilytän eli esim. katteet vaihdan ja maalaan tai miten sen järkevästi sanoisi
Mutta näin ens alkuun pari kuvatusta. Tällä viikolla tulee varmaan lisää ja tietty saa sanoa,jos tykkää seurata tätä niin tiedän,että kannattaako mun kauheesti päivitellä projektia tänne
Lähtökohta
Nykyään
Valmis kilventeline vilkkuineen
Elikkä näiden lukuisten DT projektien sijaan mitä foorumilla olen bongannut viimeisen 30minuutin aikana ajattelin heittää tuon oman Derbin projekti osioon.
Ei siinä,kaikki mukavaa luettavaa.
Luukkia oranssi & musta haetaan. Ilmeisesti jo jonkin verran tuunattu Derbejä tähän ko. suuntaan,mutta ihan tekemisen ilosta ja sen takia,ettei tällä kylällä vielä sellaista ole Tosiaan ajettu vasta sen 100km,kun seisonut tallissa jo jonkin aikaa.
Uutta tulossa :
-Polisport kädensuojat (oranssi)
-Etukatteet (maalataan mustaksi)
-Takakatteet (maalataan oranssiksi)
-Takalippa pidetään vakiona (musta)
-Polisport smoto lokari (oranssi ja vähä mustaakin)
-Pohjapanssari (omaa käsialaa)
-Maski (maalataan oranssiksi)
-Himpun verran isompi suutin vois olla ihan jees
-Myöhemmin myös kesä renkaiksi smotot
-Kilventeline
-Jotain chromia putkistoon
-Uudet peilit
Nämä nyt ainakin ja varmaan myös jotakin muuta pientä tulee.
Runkoon en koske,koska vielä kuitenkin aika uuden karhee peli ja kaikki alkuperäiset osat säilytän eli esim. katteet vaihdan ja maalaan tai miten sen järkevästi sanoisi
Mutta näin ens alkuun pari kuvatusta. Tällä viikolla tulee varmaan lisää ja tietty saa sanoa,jos tykkää seurata tätä niin tiedän,että kannattaako mun kauheesti päivitellä projektia tänne
Lähtökohta
Nykyään
Valmis kilventeline vilkkuineen