Olen haaveillut Fanticista jo n. 2-vuotta, mutta kaikki myynniisä olevat ovat olleet liian kalliita. Eräänä päivänä kuitenkin havahduin tylsyyttäni katsomaan AVK:n sivuja ja sieltä löyty minulle juuri sopiva Fantic Caballero 50, kaikenlisäksi vielä comp -mallia (=paras mahdollinen malli).
Fantic päätyi meidän pihaan kovan kysynnän ja kisaamisen jälkeen. Vikoja oli jonkin verran, mutta ei paljoa ja ainoat korjattavissa helposti.
- Takahäkki vino -> suoristettu
- Ei lähtenyt käymään -> nyt käy ja kukkuu
- Syylärissä pieni painauma -> ei haittaa
- Rattilukkoa ei ole -> tulee varmaan hankittua
- Mittarista puuttuu anturi -> ostetaan
- Kytkin- ja jarrukahva poikki -> ostetaan uudet
+ jotain pientä.
Nyt on jo ajokunnossa, mutta täytyy katsastukseen vielä laittaa jotain pientä että menee läpi. Katsastuksen jälkeen tähän eksyy hyvin paljon stunttaamista helpottavaa palikkaa...
...Tulevaa osaa:
Katsastukseen:
- Jarru- ja kytkinkahva
- Mittarin anturi
- Etuvanteen laakerit
- Rajotin
Katsastuksen jälkeen:
- 70cc Athena
- Teghnigas e-nox med leovince x3 pönttö
- Keulimarauta/jalan paikka lipan päälle
- Akku ja xenonit
- Kilpi ja takavalo underiin, vaijerista kilpi vaakatasoon ja karkuun
- Nappirajotin
- Pohjapanssari, joka jatkuisi runkoa pytkin pytyn korkeudelle asti
Ehkä:
- Lyhyemmät välit
- Jarrupalat, eteen ja taakse
- Käppäri
- Reikä takalippaan
Ulkonäkö:
Taitaa pysyä aika pitkälti vakiolookissa, mutta ehkä aina voi jotain pientä keksiä mm. moottori kokonaan mustaksi (kansi punainen), kotarin maski jne.
Jees, siinä oli ehkä tärkeimmät. Nokkelimmat varmaan älysitvät että stuntti -peli tästäkin ois tarkotus tehdä (niinkuin nykyisestä mankista, monkeyt.net nick: sajuuu). Tästä tulee siis käyttis, kun kortin saan taskuun ja kikkailu pyörä.
Eipä kait mulla muuta, laitetaan loppuun parit kuvat mistä kyse!
Sori, entiiä yhtään miten kuvat tulevat näkymään, mutta laitoin ne sillein miten toisella foorumilla. Btw, edellinen sisäänkirjautuminen oli 2010 .
- sajuuuu
-Stuntti 72cc Honda Monkey -87