Morjes !
Tuli takaisin päin tämä kyseinen Yamaha bws " kiertopalkinto".
Itseltä lähtiessä oli kone tikissä, ja kaikki kunnossa. Koko skootteri oli pesty/vahattu/kiillotettu. Asiat olivat vähän erin laiset skootterin tultua mulle
Tiistaina kun hain ankan raasun ( 29.4) katselin pikaisesti ja kaikki näytti olevan ok. Kaikesta paska kerroksesta ja pölystä huolimatta. Sen enempää en kerinnyt tekemään kun oli muita kiireitä.
Tänään ( 4.5) kun ajattelin ankan polkaista käyntiin ja käydä pienellä rundilla niin kävikin köpelösti. Ankka ei lähtenytkään käyntiin. Noh kipasin siitä itten hakemaan uuden tulpan ja tarkistin liittimet jne. Koitiskelin siitä sitten polkea sitä käyntiin ja aloin miettimään että yllättävän vähän on puristuksia siihen verrattuna mitä oli kun minulta lähti. No sitten ei auttanutkaan kun kone avata ja sieltä paljastui että vanha omistaja oli neulalaakerin onnistunut leivottamaan. Koko helvetin yläkerta aivan paskana ja kiertokangessa neulalaakerin paikalla mukavat jäljet Kyllähän se nytten tuppaa vituttamaan mut olihan tuo Hebo aikansa nähnyt. Kaiveskelin varaston periltä vanhan ankkani lohkot josta oli vain varipuoli, sähköt ja yläkerta purettuna. Alakerta oli hieman jumahtanut joten laitoin sen likoomaan öljyyn. Saas nähdä mahtaakohan tulle käyttö kelpoinen alakerta vielä. Muttamutta siitähän koko idea lähti et lähen tätä elämää nähnyttä ankkaa rakentamaan täysin uusiksi
Tämä päivä meni bewesin parissa ja sain kaiken pestyä, lohkoja vähän hiosin, on auki vielä tuleeko kiillotetut lohkot vaiko maalataanko ne mustalla/konemaalilla. Katteita aloittelin hiomaan ja väriksi tulee mattta musta/kiiltävän musta. Vanteet, pumput, tangon ja muut kiiltävän osat hinkkasin taas jälleen kiiltäviksi. Vanteet tosiaan saattaa vaihtua roxin kiillotettuihin vanteisiin. saas nähdä
Tekniikaltaan tämä pysyy melko vakiona näin alkuun
Elikkäs viilattu vakio pytty tuon hebon kannen kannsa ( mahtaakohan toimia miten ? )
Technicas rs70cc putki vaihtuu johokkin 50cc putkeen. SAA TARJOTA RAHAA TAI TOISTA PUTKEAA
Polinin 9 hi-speed vari pysyy.
Malossin Delta cluth ja malossin kytkin kello.
Bws omat "lyhyet" perävälit laitan kun oli 16% pidemmät.
jos jollain tarvetta niin voin myydää yamaha bws lohkot joissa tuo Bgm evolution kampura, skf c3 laakerit, 16% pidemmät perävälit. Kampuran neulalaakerin " pesässä" naarmu leipomisen takia. ei tietoa haittaako se ajoa mutta itselle tulossa s6 hpc kampura. Mutta tänne päivittelen sitä mukaan mitä kerkeen koulun alla tekemään tämän pommin kanssa... JOKU VOISI NEUVOA MITEN SAAN POSTAUKSEEN ENEMMÄN KUIN 3 KUVAA kiitos
Tuli takaisin päin tämä kyseinen Yamaha bws " kiertopalkinto".
Itseltä lähtiessä oli kone tikissä, ja kaikki kunnossa. Koko skootteri oli pesty/vahattu/kiillotettu. Asiat olivat vähän erin laiset skootterin tultua mulle
Tiistaina kun hain ankan raasun ( 29.4) katselin pikaisesti ja kaikki näytti olevan ok. Kaikesta paska kerroksesta ja pölystä huolimatta. Sen enempää en kerinnyt tekemään kun oli muita kiireitä.
Tänään ( 4.5) kun ajattelin ankan polkaista käyntiin ja käydä pienellä rundilla niin kävikin köpelösti. Ankka ei lähtenytkään käyntiin. Noh kipasin siitä itten hakemaan uuden tulpan ja tarkistin liittimet jne. Koitiskelin siitä sitten polkea sitä käyntiin ja aloin miettimään että yllättävän vähän on puristuksia siihen verrattuna mitä oli kun minulta lähti. No sitten ei auttanutkaan kun kone avata ja sieltä paljastui että vanha omistaja oli neulalaakerin onnistunut leivottamaan. Koko helvetin yläkerta aivan paskana ja kiertokangessa neulalaakerin paikalla mukavat jäljet Kyllähän se nytten tuppaa vituttamaan mut olihan tuo Hebo aikansa nähnyt. Kaiveskelin varaston periltä vanhan ankkani lohkot josta oli vain varipuoli, sähköt ja yläkerta purettuna. Alakerta oli hieman jumahtanut joten laitoin sen likoomaan öljyyn. Saas nähdä mahtaakohan tulle käyttö kelpoinen alakerta vielä. Muttamutta siitähän koko idea lähti et lähen tätä elämää nähnyttä ankkaa rakentamaan täysin uusiksi
Tämä päivä meni bewesin parissa ja sain kaiken pestyä, lohkoja vähän hiosin, on auki vielä tuleeko kiillotetut lohkot vaiko maalataanko ne mustalla/konemaalilla. Katteita aloittelin hiomaan ja väriksi tulee mattta musta/kiiltävän musta. Vanteet, pumput, tangon ja muut kiiltävän osat hinkkasin taas jälleen kiiltäviksi. Vanteet tosiaan saattaa vaihtua roxin kiillotettuihin vanteisiin. saas nähdä
Tekniikaltaan tämä pysyy melko vakiona näin alkuun
Elikkäs viilattu vakio pytty tuon hebon kannen kannsa ( mahtaakohan toimia miten ? )
Technicas rs70cc putki vaihtuu johokkin 50cc putkeen. SAA TARJOTA RAHAA TAI TOISTA PUTKEAA
Polinin 9 hi-speed vari pysyy.
Malossin Delta cluth ja malossin kytkin kello.
Bws omat "lyhyet" perävälit laitan kun oli 16% pidemmät.
jos jollain tarvetta niin voin myydää yamaha bws lohkot joissa tuo Bgm evolution kampura, skf c3 laakerit, 16% pidemmät perävälit. Kampuran neulalaakerin " pesässä" naarmu leipomisen takia. ei tietoa haittaako se ajoa mutta itselle tulossa s6 hpc kampura. Mutta tänne päivittelen sitä mukaan mitä kerkeen koulun alla tekemään tämän pommin kanssa... JOKU VOISI NEUVOA MITEN SAAN POSTAUKSEEN ENEMMÄN KUIN 3 KUVAA kiitos
Sinulla ei ole tarvittavia oikeuksia nähdäksesi tämän viestin liitetiedostoja.
Viimeksi muokannut Artur_ päivämäärä 2.6.2014 20:11, muokattu yhteensä 4 kertaa