Samat gripitki oli paikallaan vielä
Ohan se vähän maailmaa nähny kampe, katteet vähä kärsiny ja kunto heikohko, mutta lohkot oli ihan hyvän oloset vielä. Tarkotus ois tehä semmonen rossi peli jolla voi veellä talvellaki ja mettässä ko tuota mettää tuossa riittää
Eli kyseessähän on tämä vihreä laitos josta vanhoja kuvia löytyy galleriasta.
Ilmajäähy joka tulee muuttumaan nesteeksi.
Seuraavaa osaa löytyy jo.
-Malossin multivari
-Stagen jäähyttävä kello
-Proreplica, Minun vanha putkiki vielä
-17.5mm kaasari
-Malossin punanen vp ja kytkinjouset.
-stagen intake system tai sit piän vakion hiilari läpillä.
-vocan astinlauta pelti.
Osaa mitä ois tarkotus tilata:
-Stagen 50cc midrace sylkkä. löytyy
-C4 petilaakerit löytyy
-joku malossin remmi tuli top performancen remmi ko oli niin hyvin arvosteltu SA:ssa
-Ehkä hpc kampura Vakiolla mentiin
-suutin setti Kyllä, mutta loppu kesken, onneks kaveri tilas samalla isommat ja myi mulle sitte:)
-rulla setti kyllä
-Gripit kyllä
-Lämpömittari.Kaverilta halvalla kyllä
Ulkonäkö:
-Vihreet katteet tulee pysymään.
-Muita vähä ehostetaan ja maalaillaan mustalla ja matta mustalla.
-Valkoset jogin vanteet
Tehty
Sitte siihe mitä on nyt tehty elikkä siis purin vehkeen kokonaan osiin ja löyty pieniä ylläreitä
Keulasta oli toinen pultti poikki ja toinen pumppu hitsattu t-palaan kiinni, joten vaihoin toisesta rungosta joka mulla on nii sopivasti ehjän tilalle.
Sitte tässä oli joku paiolin lisäsäiliöllinen iskari, mutta toinen kiinnitys korvakko poikki nii häätyy käyä näyttää sitä metalli pajalla onnistusko sitä hitsata ko se on yllätys yllätys alumiinia, jos ei niin vakio kehiin.
Kävin vaihtaan valkosille vanteille entiset enskarenkaat nii päsee sitte maastossaki
Tarkotus ois tehä semmonen suht koht siisti, mutta kaatumisen ja leikkimisen kestävä kampe.
Tähän loppuun laittelen parit kuvat nii pääsettä näkemäänki jotain
Lähtö tilanne.
Keulan vaihto.
Runko.
Lohkot.
Joku osa kasa
Jostain syystä kuvat ei näy minun koneella firefoxilla mutta näkyy kyllä explorerilla.