Purettaessa huomattu että moottorin semmonen ihme pusla mitä ei mopoissa olekkaan on aivan väljä ja vaatii vaihdon. saattaa olla syy siihe pakoputken katkeamiseen.
Jotain viritys osista on jo saapunut ja osa saapumatta
Siinä on 173cc malossi, stage6 28mm PWK, Stage6 V-Force. ilman putsaria ja muuta mukavaa.
Modet huomio: jos teidän mielestä väärällä puolella siirtäkää mutta onhan tää aika mopo silti
-Jonttu`
Viimeksi muokannut jonttu` päivämäärä 7.8.2016 13:12, muokattu yhteensä 7 kertaa
saakohan tuohon mitään 13" takavannetta esim mopo nrg;stä missä rumpu jarru vai onko tuossa isommat jarrupalat? nyt nimittäin 12" takana ja eteen tulossa 13" nii näyttää vähä ehkä oudolle..
toinen ois levyjarru mutta käykö gilera runner 180 fxp sp:n levyjarru adapteri ja vanne kiinni suoraan ? tuskin. kyllä
Suosittelen laittaa kuvat muualle kuin aijaa.com koska jos sinne ei ole rekisteröityny kuvat häviää iteksee. Joten jos sinne uppaat nii kannattaa rekisteröidä itsensä.
tulipa muuten mielee että tuo vehe rikkoo tuota pakoputkee tärinän voimasta kokoajan jo neljä kertaa saanu hitsata... Moottorin kiinnitys erilainen kuin mopossa, tulossa jatkossa mopon kiinnitys tavalla.
Purettaessa huomattu että moottorin semmonen ihme pusla mitä ei mopoissa olekkaan on aivan väljä ja vaatii vaihdon. saattaa olla syy siihe pakoputken katkeamiseen.
Jotain viritys osista on jo saapunut ja osa saapumatta
Siinä on 173cc malossi, stage6 28mm PWK, Stage6 V-Force. ilman putsaria ja muuta mukavaa.
Modet huomio: jos teidän mielestä väärällä puolella siirtäkää mutta onhan tää aika mopo silti
Hei taas nyt on saatu kone taas käynti kuntoon ja päästy vähän testaamaankin
Voimaa tuntuu olevan jokseenkin enemmän kuin tuolla vanhalla setupilla.
Mitenkäs muuten tuo powerjet suutin tuossa kaasarissa että kannattaako tukkia vai antaako olla toiminnassa?
seuraavaksi niitä kaikkien rakastamia kuvia
tällähetkellä kiinni 120 pääsuutin.
vielä on säädöt aivan hakusessa kun kaikki osat vain "heitetty" kiinni ja TODELLA paljon on siistimistä kaikissa paikoissa mutta katteiden osalta purkuunhan tuo vielä menee...
hei taas. Jotain pientä on tapahtunut ja mopoa on siistitty sieltä täältä ja koitettu keksiä miten saadaan pakoputki lopettamaan katkeilun.
tuossa on semmonen jännä puslahässäkkä moottorin kiinnikkeessä ja kone siis tärisee aikalailla että voiskohan se pusla olla tiensä päässä vaikka näytti silmäll ihan ok ja pistin vielä wurthin tuulilasiliimaa sen täyteen.
Maalatahan tuo pitäs...
Mitähän tämmösessä mahtas näillä palikoilla olla voimaa?
jonik1
Pyörä:
CPI Oliver -04 "Only for competition use" & CPI Formula R -07 70cc
jonik1 kirjoitti:Nostaa varmaan herkästi keulaa? Ainakin kaverin täysin vakio oli yllättävänkin ärhäkkä ja mittariin otti 140km/h
tuo meni teharilla ja multivarilla 132gps vakio gilardoni 176cc:lla ja nyt kokeilussa 172cc malossi ajoitukset kai eri ja malossi lupaa jollain sutepilla ainakin 25hp.
perävälit tilasin mutta en purkanut perävälejä vielä koska nuo voi olla levujarru malliin,,, niissä jotain eroja ja vanhempaan missään ei tunnu olevan,
Malossi digitorinc poistaisi 10krpm rajoittimen mutta tärisee jo nyt pakoputkea poikki, toki puslat voi olla loppu,,,