Tämmösenä tuli siis mulle, oli tosi huonokuntonen ja räpelletty.
Sitten tuli isolla rahalla osia ja monsoolista kuoriutu tämmönen:
Manki ois menossa keväällä Oulun ACS ja sinne mennessä ois tarkotus saaha uutta palikkaa kiinni.
Swingi tulossa:
Ketjunkiristimet:
Swingistä tulee noin +16-20cm pitkä eli suunnilleen sama kuin nykyinen. Maalataan luonnollisesti mattamustaksi. Vanteiksi tulossa Daxin kehät levitettynä yli 7" leveäksi, CNC adapterit mankin keskiöille. 205/30/10 kumi siihen:
Eteen sitten joku ~5" leveä vanne 130/60/10 kumilla.
Myös tekniikkapuolelle tulossa päivitystä.
Elikkä tollanen pikkugarretti tulossa. Tosin ei turbona. Pakopesän otan pois ja sorvaan tilalle hihnapyörän, jota pyöritän magneetolta remmillä. Hihnapyörälle sitte ahtimelle tukilaakeri ettei turbon akseli väänny. Moottorin ja rungon väliin tulossa, niin saa siististi. Imupesän blingaan kiiltäväksi. Kaasariksi tulee nykyinen PWK ja se tulee painepuolelle. Pitotilla ahtopaine kaasarin kohokammioon ja tankkiin, niin menee bensa oikeaan suuntaan.
Garretti pakopuoli purettuna:
Välitykset ahtimelle oon suunnitellu niin, että se pyörii noin 50000rpm huippukierroksilla. Siitä on sitten helppo nostaa tai laskea kierroksia tarvittaessa.
Öljynkierronki saa tosta koneesta nätisti ahtimelle.
Tästä päivitellään sitä mukaa kun edistyy.
Joo ja pulttikummit tekasin:
(Kopsasin monkeytistä ku en jaksanu samoja asioita uudelleen kirjoittaa )
Haukut on tervetulleita.