Hyvää päivää! Tässä kun itsellä on jokunen pkku rojekti tässä niin päätin pienen topikin väsätä! Vuosi sitten tuli tämmöinen manki minulle:
Tekniikka tässä kuvassa 125cc stomp 24mm molkt ja avara putki. Kilvetön ja paperiton paska oli. Tuli minulle vaihdossa peugeot xps supermotardiin. Pienellä ehostuksella tuli tämmöinen:
Ja vielä vähän laittoa...
Tossa kunnossa ajelin ja tekniikka vaihtui 72cc 22mm kaasariin ja 17/40 väleihin. Mukava oli kikkailla tolla tekniikalla mutta pytty ja kansi tuli sitten myytyä. 2015 talvella tämän purin sitten kokonaan ja ostin kilvellisen rungon. Maalia tuli ja ruisku lauloi. Monen hikisen kuukauden jälkeen manki muuttui omasta mielestä erittäin hyvään suuntaan:
Tässä kunnossa ollut jo hyvä aikaa kun ei ole oikein sopivaa konetta löytynyt (saa tarjota yli 50cc koneita). Omaan silmään erittäin sopivat värit.
Ja sitten tähän toiseen mopoon. Derbi senda r 2005 on mopon nimi ja se näytti ostokunnossa tältä
Jep aivan hirveähän se oli ja hinta sen mukainen. Pari satkua jouduin tästä köyhtymään ja ihan kilvellinen peli on. Toimi vähän aikaa kunnes öljyt pääsi pyttyy alakerrasta ja hirveät rannut yläkertaan. Nooh 30e sain 1000km ajetun yläkerrän ilman mäntää ja samalla vaihdoin koneeseen stefat ja tiivisteet. Koropalan laitoin ja gileran katteet jotka maalasin ruiskulla valkoseksi+muuta pientä siistimistä pesemistä kiillottamista ja hussen lippa. Tulos:
Tekniikka:
mk thrower
14mm lortto
14/70 välit
Tästä tulossa käyttis aika pitkäksi aikaa joten tulossa vielä:
-takakatteet (tulossa ensviikolla)
-pientä koneremppaa. Kampuran laakerit, stefat, vasen lohko vaihtoon ja tiivisteet.
-Etulippa (tulossa ensviikolla) ja maski (mmx vai v-face?)
-nappirajotin
-parempi putki (enox vs turbokit)
-19mm kaasari
Myöhemmin sitten 70cc parempaa kampuraa ja muuta hilpettä. Ens keväänä innostun varmaan myös maalaamaan tätä mutta väreistä en vielä tiedä. Sanokaas olenko onnistunut manki rojektissa ja antakaa halpoja ehostus vinkkejä terpiin.
Tekniikka tässä kuvassa 125cc stomp 24mm molkt ja avara putki. Kilvetön ja paperiton paska oli. Tuli minulle vaihdossa peugeot xps supermotardiin. Pienellä ehostuksella tuli tämmöinen:
Ja vielä vähän laittoa...
Tossa kunnossa ajelin ja tekniikka vaihtui 72cc 22mm kaasariin ja 17/40 väleihin. Mukava oli kikkailla tolla tekniikalla mutta pytty ja kansi tuli sitten myytyä. 2015 talvella tämän purin sitten kokonaan ja ostin kilvellisen rungon. Maalia tuli ja ruisku lauloi. Monen hikisen kuukauden jälkeen manki muuttui omasta mielestä erittäin hyvään suuntaan:
Tässä kunnossa ollut jo hyvä aikaa kun ei ole oikein sopivaa konetta löytynyt (saa tarjota yli 50cc koneita). Omaan silmään erittäin sopivat värit.
Ja sitten tähän toiseen mopoon. Derbi senda r 2005 on mopon nimi ja se näytti ostokunnossa tältä
Jep aivan hirveähän se oli ja hinta sen mukainen. Pari satkua jouduin tästä köyhtymään ja ihan kilvellinen peli on. Toimi vähän aikaa kunnes öljyt pääsi pyttyy alakerrasta ja hirveät rannut yläkertaan. Nooh 30e sain 1000km ajetun yläkerrän ilman mäntää ja samalla vaihdoin koneeseen stefat ja tiivisteet. Koropalan laitoin ja gileran katteet jotka maalasin ruiskulla valkoseksi+muuta pientä siistimistä pesemistä kiillottamista ja hussen lippa. Tulos:
Tekniikka:
mk thrower
14mm lortto
14/70 välit
Tästä tulossa käyttis aika pitkäksi aikaa joten tulossa vielä:
-takakatteet (tulossa ensviikolla)
-pientä koneremppaa. Kampuran laakerit, stefat, vasen lohko vaihtoon ja tiivisteet.
-Etulippa (tulossa ensviikolla) ja maski (mmx vai v-face?)
-nappirajotin
-parempi putki (enox vs turbokit)
-19mm kaasari
Myöhemmin sitten 70cc parempaa kampuraa ja muuta hilpettä. Ens keväänä innostun varmaan myös maalaamaan tätä mutta väreistä en vielä tiedä. Sanokaas olenko onnistunut manki rojektissa ja antakaa halpoja ehostus vinkkejä terpiin.