Moottorihan on tosiaan vm 02 GSXR 600 ruiskukone, koneesta löytyy Yoshimuran nokat ja seiskapätkän kaasuläpät. Noilla osilla penkitelty n. 130hp teholukemia kampiakselilta. Moottorista puuttuu kytkinlevyt ja jouset, ne pitäis katella jostai ellen koko kytkintä vaihda uuteen.
Keulaksi tulee Suzuki RGF:n USD, sopivasti madallettuna. Emäputki siirretään rungon eteen.
Vanteet on 12 tuumaiset, taakse tulee 8" leveä ja eteen 6".
Kaikki mikä vaan on mahdollista tehdä itse, myöskin tehdään. Eli ainakin swingi ja keskiöt tehdään alumiinista.
Osia mitä pitää vielä tilata:
-Kytkin
-Kytkin ja triggerikopat
-puolat
-tulpanjohdot
-syyläri ja flekti
-startti
-bensapumppu
-paljon pikku nippeleitä
Osia mitä pitää tehdä:
-runko loppuun kiinnikkeineen
-swingi
-keskiöt
-putkisto
-t-palojen levitys
-sun muut pikkujutut
Toistaiseksi tää edistyy aika hiljaa, kun vain torstaisin voin muutaman tunnin tehdä tätä koulussa. Lähiaikoina, kunhan saa harjoitus ja näyttötyöt sun muut koulussa tehtyä, niin sitten pystyypi pajottamaan melkein päivittäin.
Sitten kuvia:
Sähköjä:
Osa kuvista näköjää kääntyi.
Elikkä aika alkutekijöissään, mutta tästä jatketaan. Kevääksi ois tarkotus saaha ajoon. Kommenttia kehiin jos kiinnostaa.