aleksiiz
Noniin, Derbi vaihtanu omistajaa ja päätynyt minulle, tarkotuksena olis kunnostaa derbi ensi kesäksi. Kortin saan ens keväästä ja olis tarkotus siihen mennessä laitella kuosiin. Ajelin muutaman viikon kunnes lähti nyt osiksi, Tässä kuva kun tuli mulle:
ja joku random
Eli nyt derpistä saatu kone pois ja koneesta yläkerta,läpät ja läppärunko,kaasari kytkinkoppa ja kytkin.
Tarkotuksena olis laittaa ensimmäisenä kone kuntoon, eli kytkin levyjen vaihto?
tiivisteiden vaihto yläkerta tikkiin/ isompaa 70cc???. ja mitä matkan varrella tuleekaan.
Nyt heitelkääs teiän ideoitanne mulle jne. takavanne maalataan uusiksi ja katteet.
Judaxz
- Pyörä:
- Derbi Senda 08 //
aleksiiz
Judaxz
- Pyörä:
- Derbi Senda 08 //
Älähä pasko sähköjä
Ja mitä btw teet tol jumittuneel koneel?
aleksiiz
Ne jumittuneet koneet jne on myyty pois. Eli tuossa ainoastaan derbin tuo kone irti otettuna.
JK99
Seuraillaan. Toivottavasti tälläkertaa projektoidaan kunnolla loppuun asti.
aleksiiz
Ajatuksena oli että yritettäisiin saada projetki loppuun saakka
Jos porukkaa seurailee ni kiinnostus olisi itselläkin tehdä hommat loppuun asti
ulkonäön kanssa en suuria muutoksia aikonut tehdä, mutta kone tikkiin ja sähköjohtojen niputus siististi ja joonkun laisen kuoren sisään, ja apiko liitokset korvataan tinaamalla ja kutiste sukalla päällystettynä. Takavanteen ja katteiden uudestaan maalaus ja korjausta. Eiköhän tästä saada pyörä ensi kevääksi
Akkuhappo
- Pyörä:
- Peugeot XPS [50cc Athena]-Honda Monkey [Tönssi]
Kyllähän tätä seuraillaan.
Ebe<05
Tee tästä just samanlainen ku oli aikonaanki oolu
aleksiiz
aleksiiz
Elikkäs kuvaton päivitys, Derpistä irtos tänään takahaarukka´, vanne ja taka ratas. johot takavalolle tein uusiksi ja pitäisi saada jarruvalon johdot laiteltua. ja ehkäpä uusi takavalokin? meinaa hieman pienehkö ja siro mutta näyttävä tuo nykyinen. Mutta silti meinasin uutta että rek kilpikin ees näkyisi pimeällä. Ehdotuksia millainen? Ja pitäisi mittariston valoille väsäillä johotukset, Paljon hommaa ja aikaa menee. Mutta kai se palkitseekin sitten.
Ebe<05
Hiekkapuhaltimella vanne puhtaaksi ja mistä tuo mittari??
aleksiiz
Vanteen saankin hiekkapuhallettavaksi veljen kaveri lupas tehdä. ja maalata samaan hintaan. ja mittaristosta ei itse asiassa tietoa. oli serkulle joskus jäänyt ja olin ostanu pois, löyty autotallin kaapista
pitäisi pyörittäjän vaijeri ostaa ja väsätä teline mittaristolle. ja samaan mittariston viereen tulisi katkasija, syylärin erilliselle flekteille. 2 120mm tuuletinta ylös ja alas missä sinertävät ledit
syylärin sain tänään sinisistä maaleista pois ja kiilloteltua. Ja syylärin alakumit mitkä tulee rungon niihin 2 reikään niin laitoin tappien ympärille liimavan kutistesukat, tuli helvetin jämäkkä ja pitävä. ei heilu mihkään. ja aikaseks sain pestyä syylärin ja paisunta säiliön ja letkut, kelpaa veden kiertää. kyllä tästä vielä jotain aikaseksi saadaan, ja mittaristossa siis siniset led taustavalot.
Judaxz
- Pyörä:
- Derbi Senda 08 //
Kilvessä oliki semmone hieno juttu ettei illal näy vittuakaa
Ja khyl se valo näkyy hyvi
Kui johdot jouduit tekee uudet perään?
aleksiiz
Johdot tein uusiksi nätimmin ja vähän jämäkämmin. Oli pientä kosketus häikkää jne. Mutta hyvä siitä tuli.
Ei oikein nyt ole tullut päiviteltyä kun ollut muita menoja sun muuta. Lähipäivinä tulee taas kuvaa ja tekstiä
Varaosat kaikkiin mopoihin Mopo Sportista