Nöniin elikkäs tavoitteena olis rakentaa lähiaikoina (luultavasti kesän jälkeen) 72cc manki joka jätättää niin kylän hurjimmatkin mopopojat, kuin myös valtaosan kevareista. (Aikavarmasti haaveeksi jää)
Mankiin olin tässä vaiheessa suunnitellut seuraavanlaista hilpettä
-72cc pytäskä (tietenkin)
-47mm kupumäntää
-72cc kansi isolla palotilalla ja (kaiken huippu) 28/23 venttiileillä
-kevennettyä vauhtipyörää (vielä en tiedä paljon lähtee slaissia)
-tietty virinokkaa
-kaasari tulee olemaan 28mm kiinanpaska (suutinruletti tulee viemään järjen)
-putkeksi olen suunnitellut 125cc kiinamankin vakioputkea
-kytkin tulee olemaan viisi levynen, jäykkä ja kevennetty (nyt en äkkiseltään muista mistä laitteesta peräisin)
-alakertaan (ehkä) asennetaan ooracingin kevyempi ja vahvempi kampiakseli.
(Lista kasvaa ajan myötä kunhan saan lisää tyhmiä päähänpistoja )
Ideana on siis repiä 72 kuutioisesta Honda mankista mahdollisimman paljon tehoa muuttamatta kuutiotilavuutta.
Mankiin olin tässä vaiheessa suunnitellut seuraavanlaista hilpettä
-72cc pytäskä (tietenkin)
-47mm kupumäntää
-72cc kansi isolla palotilalla ja (kaiken huippu) 28/23 venttiileillä
-kevennettyä vauhtipyörää (vielä en tiedä paljon lähtee slaissia)
-tietty virinokkaa
-kaasari tulee olemaan 28mm kiinanpaska (suutinruletti tulee viemään järjen)
-putkeksi olen suunnitellut 125cc kiinamankin vakioputkea
-kytkin tulee olemaan viisi levynen, jäykkä ja kevennetty (nyt en äkkiseltään muista mistä laitteesta peräisin)
-alakertaan (ehkä) asennetaan ooracingin kevyempi ja vahvempi kampiakseli.
(Lista kasvaa ajan myötä kunhan saan lisää tyhmiä päähänpistoja )
Ideana on siis repiä 72 kuutioisesta Honda mankista mahdollisimman paljon tehoa muuttamatta kuutiotilavuutta.