Moro, ajattelin vihdoin tänne kirjoitella vähän erillaisesta Mbk Ovetosta vuodelta 2001, ostokunto ei ollut mitenkää kaksinen tai edes ajokuntoinen, kaverin kanssa tätä ollaa nyt koitettu rakentaa hieman uudelleen ja saada aikaseks jotain erillaista, sähköt oli ensimmäisenä karsimis listalla kun katkasijoista ei toiminut yksikää eikä vilkkuja juurikaa kiinnostanu moottorin käydessä vilkkua saatika pitää mitää ääntä, sähköstartti oli täysin jumahtanut ja muutenkin koko sähkösarja näytti palaneelta ja erittäin likaiselta kaiken mudan ja möhnän keskellä mitä vuosien aikana oli kertynyt.. Moottorin käyntiin saaminen oli työn ja tuskan takana, tai edes kaasari jotenki saada ajettaviin säätöihin vanhoilla osilla jotka oli suoraan sanottuna ajettu varmasti loppuun. Liikenteessä tämä ei ole vieläkään, mutta säätöihin on saatu uusilla osilla ja tekniikka rempattua myös täysin, talven aikana piti heti jälleen purkaa koko skootteri palasiks moottoria myöden kun tuli joku mielekäs idea yrittää toteuttaa, eihän siinä muuta kuin tuumasta toimeen ja työkalut käteen.
Skootteri on muutaman kuukauden aikana kyllä kokenut kovia, rälläkkää, porakonetta, hitsausta, lasikuitua, kittausta, osien yhdistelyä ja täydellisen koneremontin.. Alempana siitä hieman enemmän
Tekniikka:
Malossi sport 50.
Malossin Multivari.
Uudet stefat, laakerit.
Uus sytytyspuola, johto.
Stage6 pro replica tehari.
Stage6 kytkin, jäykät jouset.
6-porttiset läpät, läppärunko.
Imukaula paremmin virtaava.
19mm dellorton kaasari, vaparil.
Ostokunto syksyllä 2018
Vanhat lohkot saa väistyä.. palasiks..
Aerox lohkot ostettu, pesuun..
Lohkot saatu puhtaaksi maalausta varten, stefat & laakerit vaihdettu..
Lohkot on maalattu vihdoin mustaksi, uudet stefat & laakerit.
Katteiden suunnittelu, hionta, mitähän tästäkin tulee..
Runko katkaistu, tankki boxii, kuituperän ekavaihe, sähköjen veto.
Särän keula & vanteet sovituksessa, Brembon jarrut.
Katteiden pohjien tekoa, viimeistelyä ois vielä ennen maalausta.. huhu
Kuituperä alkaa kohta löytämään muotoaan, hommaa on paljon.. varinkoppaa alettu tekemään ilmareikiä paremman ulkonäön toivossa.
Skootteri on muutaman kuukauden aikana kyllä kokenut kovia, rälläkkää, porakonetta, hitsausta, lasikuitua, kittausta, osien yhdistelyä ja täydellisen koneremontin.. Alempana siitä hieman enemmän
Tekniikka:
Malossi sport 50.
Malossin Multivari.
Uudet stefat, laakerit.
Uus sytytyspuola, johto.
Stage6 pro replica tehari.
Stage6 kytkin, jäykät jouset.
6-porttiset läpät, läppärunko.
Imukaula paremmin virtaava.
19mm dellorton kaasari, vaparil.
Ostokunto syksyllä 2018
Vanhat lohkot saa väistyä.. palasiks..
Aerox lohkot ostettu, pesuun..
Lohkot saatu puhtaaksi maalausta varten, stefat & laakerit vaihdettu..
Lohkot on maalattu vihdoin mustaksi, uudet stefat & laakerit.
Katteiden suunnittelu, hionta, mitähän tästäkin tulee..
Runko katkaistu, tankki boxii, kuituperän ekavaihe, sähköjen veto.
Särän keula & vanteet sovituksessa, Brembon jarrut.
Katteiden pohjien tekoa, viimeistelyä ois vielä ennen maalausta.. huhu
Kuituperä alkaa kohta löytämään muotoaan, hommaa on paljon.. varinkoppaa alettu tekemään ilmareikiä paremman ulkonäön toivossa.
Viimeksi muokannut TeamRacing päivämäärä 22.3.2021 19:41, muokattu yhteensä 8 kertaa