Tekisi mieli neuvoa vetäisemään pako tuonne 195 asteen tuntumaan, imu 200 paikkeille, ja huuhteluja taitaa olla jo liikaakin, joten viilaamaton mäntä. Jos katkoo pelkkää mäntää, kannattaa muistaa että aika-alat ei kasva samaa tahtia kuin jos aukkoa viilattaisiin oikeasti.
Tuossa juuri annetussa neuvossa on vaan se ongelma ettei se välttämättä toimi. Nuo erikoiset asteet saattaa olla tuohon tarkoitukseen varsin hyvät, eli ei ole vaihteita, pitää olla suhteellisen laaja vääntö.
Oliskos noita dynokäppyröitä ja niitä vastaavia putkia (mittoineen) mahdollista nähdä? Jos kiinnostaa niin voisin ihan Taidetta-Ilman-Aivoja pohjalta kattoo sulle jotkut putken mitat vaikka tuolla mun superuutukaisella laskentakaaviolla. Parempihan se tietysti olis jos sen mitoittas kunnolla, vaan kun ei jaksa alkaa tekemään inputtifiluja simulaattoria varten ihan huvikseen.
JariVV kirjoitti:Paras teho takapyöriltä: 8,27 hevosvoimaa, 14640 kierr./min
Paras vääntö: 4,9 Newtonmetriä, 5060 kierr./min
Maksimikierrokset: 20.240 kierr./min
----------------------------------------
P+ 75 cc, piston port, 121 km/h (gps).
P+ 75 cc, case reed, "Nuclear Disarmament - Boba Fett -edition", 117 km/h (gps).
Suzuki GSXR1100w, 260 hp @ 0.8 bar.