Kirjoitellaas tännekkinpäin välillä jos vaikka keskustelua saataisiin taas aikaiseksi. Mikäslaisia toteutustapoja olette käyttäneet lisätessänne PV:n kytkimeen ylimääräisen kytkinlevyn ja välilevyn ?. (Näitähän on osa tehnyt)
Mitä itse tuossa tutkin, vaikuttaisi, että riittävän lisätilan saamiseksi kytkinkruunun keskikappaleen takapuolelta olisi sorvattava vastaava siivu pois, jotta kytkinkannelle saadaan alkuperäistä vastaava liikerata.
Toinen muutos, jota tohon alakertaan suunnittelin, olisi ex RD350:n vanhojen kytkinjousten käyttäminen. Jousien halkaisija on vain aavistuksen suurempi, kuin PV:n, mutta puristusvoima huomattavasti suurempi. Pituus on sama. Jousen halkaisijan vuoksi kytkinkannen jousien pesiä joutuu poraamaan 0,5mm suuremmiksi, jotta jousille jää laajenemisvaraa jousen painuessa kasaan.
Tämä on helppo toteuttaa, mutta palatakseni tuohon kytkinlevyongelmaan, ei kruunun keskiosan sorvaamisella saatava lisätila poista vielä sitä ongelmaa, että kytkinkannen poorit eivät yllä kytkinpakka avattuna keskikappaleen kehälle, vaikka lisätilan sorvaisikin.(Mitattu uusilla levyllä) Tästä tulee ongelma, että päästettäessä levyt takaisin kiinni, voi kansi jäädä kantamaan, koska se ei välttämättä pääse asettumaan oikealle kohtaansa.
Eli, millä tavoin olette ongelman ratkaisset ylimääräisen välilevyn ja kytkinlevyn lisätessänne ?
"... En ikinä uskonut, että muut voisivat ottaa teoriani niin paljon vakavemmin, kuin minä itse..." Albert Einstein