Tuskinpa nämä kyllä ketään taaskaan kiinnostaa. Kaikki aina tuntuu keskittyvän pelkkään moottoriin... Oli se alusta sitten millainen risukasa tahansa.
-Zone- kirjoitti:Pistetääs uusien vähän, kun on tullut uuttakin materiaalia kirjoitettua. Paketissa nyt sitten kaikki kirjoittamani jousitusjutut samassa ja jokunen Xvid pakattu animaatiokin toiminnasta yms. Latauslinkki: http://www.mediafire.com/?0ny9c1lj9tz
Tuskinpa nämä kyllä ketään taaskaan kiinnostaa. Kaikki aina tuntuu keskittyvän pelkkään moottoriin... Oli se alusta sitten millainen risukasa tahansa.
Kaarlo kirjoitti:Itse ainakin latasin nuo iskarijuttusi konelle ja luin ne hartaudella läpi. Kun kesällä on tarkoitus rakentaa alusta uusiksi. Tuskin monella edes mieleen tulee että moposta voi saada paljon paremman ajaa, jos keskittyy hieman alustaan.
Kaarlo kirjoitti:Saahan nuo tietysi modattua purettaviksi, jos vaan saa suht yhtenäisenä auki...
Mutta sitä ihmettelin, että useat vanhojen mopojen paioli-takaiskaritkin ovat täysin purettavissa...
Kaarlo kirjoitti:Keulan esijännityksen olen useimmiten säätänyt erimittaisilla holkeilla, mutta iskunvaimennus olisi mukava olla säädettävissä.
vezcu kirjoitti:...PV:n iskarin, jossa vaimennus tapahtuu aionoastaan jousella, onnistuu...
Oletko varma? Olin yksi päivä kyselemässä edullisia iskareita tuohon Supersporttiin, niin edullisimmat mallit olivat öljyttömiä. Ihmettelin itse samaa, mutta näin luki tuotteen tiedoissa. Ja mun tietääkseni Papassa ei ole öljyä ollenkaan, luultavasti sen takia ne ovatkin semmoiset pomppukepit-Zone- kirjoitti:Musta sielläkin mäntä öljyineen on oltava...
vezcu kirjoitti:Oletko varma? Olin yksi päivä kyselemässä edullisia iskareita tuohon Supersporttiin, niin edullisimmat mallit olivat öljyttömiä...
iikka88 kirjoitti:On niitä öljyttömiäkin keppejä, niissä vaan vaimennus on hoidettu mekaanisesti...