Jaa miten niin P+ putoaa "automaattisesti pois"?! Tuo mun edellinen P+ 75 cc on viilattu varsin maltillisesti, ja se kiertää kuorman alla n. 12500, nopeutta 120+ kmh. Ei ne RM:n huipputehot taida sen kovemmilla kierroksilla tulla?
Ja suhteellisesti ottaen 50 cc P+ virtaa huuhteluista vielä paremmin, ja pakoalaahan siihen saa viilalla.
|||_Jape_||| kirjoitti:P+:sta saa joo viilattua, mutta ajatus olikin että haetaan myös kovalla rpm:llä sitä tehoa, jolloin 50cc P+ putoaa automaattisesti pois, toinen vaihtoehto aihioksi oli autisan 70cc
Huh!! Tämä ei kyllä kuulosta kovin hyvältä idealta. Männän hitsaaminen, minkälainen taikuri siihen tarvitaan, en kyllä ole koskaan itse kokeillut, mutta se on aika lailla seostettua alumiinia, joten voi olla melkoinen juttu.
Toisekseen, mäntä on jotakuinkin viimeinen paikka johon haluaisin itse ylimääräistä massaa, erityisesti jos se on sijoitettu kokolailla epäsymmetrisesti.
Mitä hitsauksen lämpökuorma tekee männän kestolle ja muodolle?
Entäpä miten käy palotilan muodolle?
Mitä tapahtuu seoksen virtauksella jos männän kyljessä on pakopuolella hyppyri?
Kuinka hyvä juttu on ettei pakoaukko avaudu koskaan kokonaan?
Ehkä parempi idea olisi laskea pyttyä, mutta vaatii pytyn sorvaamista alapäästä, ja silloinkaan pakoaukko ei sitten avaudu alhaalta kokonaan.
|||_Jape_||| kirjoitti:plan B:tä hitsataan mäntään hieman tavaraa millä voi pikkaisen yrittää muuttaa ajoitusta, ikäänkuin käänteinen tehomäntä