Minusta kaikista yksinkertaisin olisi vain raaka jako mallia Vanhat mopo vs Minarelli AM6 & Rabasa & Morinin uudet koneet (gas gas).
Tume34 kirjoitti:Niin...
Minusta kaikista yksinkertaisin olisi vain raaka jako mallia Vanhat mopo vs Minarelli AM6 & Rabasa & Morinin uudet koneet (gas gas).
Zam64 kirjoitti:Tume34 kirjoitti:Niin...
Minusta kaikista yksinkertaisin olisi vain raaka jako mallia Vanhat mopo vs Minarelli AM6 & Rabasa & Morinin uudet koneet (gas gas).
jep jep jotain tuota linjaa..tai sitten vesimiehet tehkööt omat sääntönsä .
itse en jaksa ottaa tätä kamalan vakavasti..ennemminkin kiinnostaa millä speksillä mikäkin teho/huippunopeus/kiihtyvyys on saatu.
jos jotain jakoa pitäisi olla niin:vesimiehille omat luokat. nuo rabasta ja minarellit voi kyllä helposti määritella omaan luokkaan.
Nalle Puch kirjoitti:Voisi olla aika jäätävää kyytiä jollekin erittäin taidokkaastikin rakennetulle 50cc PowerPlusulle, jos se laitetaan samalle viivalle isolla rahalla kasatun 50cc Terpin tai vastaavan kanssa. Siinä ei Suzuki-äijän kädentaidot välttämättä riitä vastaamaan tehdaspalikoiden ja 6-vaihteisen askin potentiaalille.
Höylä kirjoitti:voisihan tähän vetää vielä sellaisen säännön, että nopeus/aika pitää mitata kahteen eri suuntaan... sillä kompensoitaisiin ne tuuli ja alamäkitulokset aika tehokkaasti pois
Jukke- kirjoitti:Ja ei se selostaja väärässä juurikaan ollut tehoista puhuttaessa, melkoisen kireitä ovat nuo kireimmät 50cc pytyt. 116km/h sai aikoinaan kaveri poliisin tutkaan 50cc polinilla+hiluilla
Sarvi-Perkele kirjoitti:Kannattaa ehkä mennä Enzo Ferrarin hengessä, eli "aerodynamiikka on niitä varten, jotka eivät osaa rakentaa koneita".
Nalle Puch kirjoitti:Ja ihan kohtuullisen miehekkäät nopeustavoitteet sulla Sarvi!